Pierwsze auto dla dziewczyny do 7 tys - sportowy

27 Wrz 2011, 23:13

Witam! W końcu udało mi się odłożyć pieniądze na swój pierwszy samochód. Z racji takiej, że kompletnie nie znam się na samochodach zwracam się do was z prośbą o doradzenie. Tylko zaznaczam, że interesują mnie tylko auta, na wzór sportowych, szczególnie wizualnie. Wiem, że to trochę tandetne, ale cóż poradzę. Najlepiej żeby nie był za duży jeśli chodzi o wielkość. Coś podobnego do hondy civic czy bmw e30 mi się bardzo podoba, oczywiście zewnętrznie. Wewnętrznie pozostawiam wam do oceny :) Generalnie samochód będzie również używany na rajdy. Czekam na opinię i dziękuje z góry. Cena do 7 tysięcy (mniej więcej) bez opłat itp.
laraa
Obserwowany

28 Wrz 2011, 06:15

Jakie rajdy wchodzą w gre?To może Opel Calibra?Tak wiem że to jest auto oklepane ale w tych pieniądzach da sie znaleść ładny i nie zwieśniaczony egzemplarz.
np [link do oferty na Allegro wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Wrz 2011, 14:48

Może coś takiego

[link do oferty na Allegro wygasł]

lub

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

28 Wrz 2011, 14:51

Myślę że takie samochody były by super jak dla ciebie.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika

28 Wrz 2011, 15:58

No ta fiesta ma strasznie sportową sylwetkę i sportowe osiągi. :lol:

Moje typy:

Toyota Celica V
http://images01.olx.pl/ui/5/44/65/12683 ... 331626.jpg