Pierwsze auto dla młodego kierowcy max 13-15tys

10 Lip 2016, 20:53

Witam. Tak jak w temacie poszukuje auta dla siebie. Interesuje mnie sedan albo hatchback. Z reguły miasto ewentualnie czasami większe wypady. Mniej więcej do szkoły jadę 15 km w tym 4 km w mieście. Interesuje mnie benzyna+LPG. Jako ze jestem młody to zależy mi na w miarę ekonomicznej maszynie z tanimi czesciami i jak najmniejszym spalaniem. Ogólnie znajomi polecali mi Accorda, Carisme i te auta w miarę mi się podobają jednakże moimi faworytami są: Audi A3, Mazda 6 oraz Seat Toledo. Co sądzicie o tych autach? Mi w Audi i Seacie polecali silniki 1.8 Ale dlaczego to już nie wiem. Nie znam się na autach dlatego wiem, że bym mógł kupić po prostu "szajs" i z tego powodu proszę specjalistów o opinię i liczę na Waszą pomoc :) Proszę o informację na temat aut, które wypisałem oraz Wasze propozycje. Z góry dziękuję i pozdrawiam! :).
PS. Przepraszam za wszelakie błędy jednakże pisze na szybko z telefonu! :)
PS2. Jestem z okolic Rzeszowa/podkarpacie
Johny121
Nowicjusz

Auto: Brak

11 Lip 2016, 12:04

Nikt nic nie wie, nikt nic nie podpowie?
Johny121
Nowicjusz

11 Lip 2016, 12:21

Fiat Grande Punto 1.4 8v lub 16v jeśli znajdziesz. Można szukać Hondy Civic VII 1.6 VTEC, ale tam trzeba uważać na skrzynie, sypią się łożyska, ogarnięcie tematu na tip top na kolejne 100 tys. km to ok. 1200 zł ze wszystkim. A tak to autka bardzo fajne. Ale i tak wolałbym Fiata, za trwałość, niskie ceny części i ewentualnych napraw. Honda może być też z 1.4, ale wtedy to nie Honda :D Ale do miasta wystarczy z zapasem.

Accord też spoko, jak trafisz na zadbany egzemplarz (jak ja heh :D) to sporo pojeździsz, ale pytanie czy chcesz do miasta taki jakby nie patrzeć spory samochód który wizualnie nie wypada już tak fajnie jak chociażby Civic w 3d?
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

11 Lip 2016, 12:30