Pierwsze auto do 12 tys. dla chłopaka 195 cm

07 Maj 2010, 19:37

Witam!
Właśnie zdałem egzamin na prawo jazdy i szukam auta do +/- 12 tys. PLN z max 2000r. i przebiegiem +/- 150 tys. Generalnie nie znam się na samochodach, chciałbym aby to auto było możliwie najmniej awaryjne i przede wszystkim miało dużo miejsca dla kierowcy, a także regulowane siedzenie i kierownicę. Dobrze, gdyby było tanie w utrzymaniu.

Co polecacie?
Póki co oglądałem Opla Omegę, wydaje się OK, aczkolwiek jeszcze w niej nie siedziałem. Zamierzam wybrać się na giełdę, ale chciałbym już wiedzieć na co patrzeć, żeby bez sensu nie tracić czasu.

Z góry dzięki za pomoc.
Darek
darecky
Nowicjusz

Miejscowość: mława

07 Maj 2010, 20:23

Oto moje propozycje (sam mam 195 cm wzrostu i będę ci podawał przykładowe linki do pasujących samochodów(moim zdaniem :grin:)) :
[link do oferty na Allegro wygasł]
Zastanawiam się nad tym... moim zdaniem troszkę za tani:
i to:

[ Dodano: Pią Maj 07, 2010 20:24 ]
Ta Mazda mnie ciekawi :wink:

[ Dodano: Pią Maj 07, 2010 20:30 ]

ale to nie muszą być kombi
AWK
Nowicjusz

Miejscowość: P-sz

07 Maj 2010, 20:32

No nie wiem jak z tą Primerą będzie, mój brat ma i się nie mieszczę za bardzo.
darecky
Nowicjusz

07 Maj 2010, 20:37

A może golf 4 w benzynie z silnikiem 1.4 :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

07 Maj 2010, 20:45

znajomy ma takiego golfa 4 z tym silnikiem odradzał bym go. Nie ma mocy a spalanie takie samo jak 1.6. poza tym lubi olej brać . znajomy już drugi silnik ma w nim a 140 tys zaledwie było na tamtym,chyba że był cofany :D
Witek2010
Początkujący

Miejscowość: jokia

07 Maj 2010, 20:47

Właśnie się dowiedziałem, że te Omegi są bardzo awaryjne, więc kolejne auto odpada.

[ Dodano: Pią Maj 07, 2010 22:01 ]
Co jeszcze proponujecie?

[ Dodano: Sob Maj 08, 2010 15:02 ]