Pierwsze auto do 15tys.

13 Kwi 2022, 21:53

Witam,
Poszukuje samochodu do 15 tysięcy (jeżeli byłaby jakaś okazja mogę dołożyć te 2/3 tys.). Nie mam upatrzonego segmentu, a priorytetem jest dla mnie komfort jazdy (jestem dosyć dużą osobą i średnio się czuję w autach typu Fiat 500) oraz koszty utrzymania (pewnie wszystkich zaskoczę ale przede wszystkim zależy mi na względnie niskim spalaniu np. do 8/9 litrów(?)). Można powiedzieć, że moim jedynym poważnym wymaganiem jest posiadanie automatycznej skrzyni biegów (próbowałem się przemóc do manuala jeżdżąc trochę pożyczonym peugeotem 407 ale nie jest to dla mnie, a poruszając się głównie po mieście uważam to za rozsądniejszy zakup).
Z modeli, które gdzieś mi się rzuciły w oczy to:
- mercedes c klasa coupe
- volvo s40
- audi a4
Szczerze mówiąc totalnie nie znam się na samochodach i nie wiem na co powinienem zwracać uwagę podczas przeglądania ogłoszeń. Jeżeli ktoś miałby do polecenia jakieś konkretne ogłoszenie to jestem z Krakowa :D
funkyfatman
Nowicjusz

13 Kwi 2022, 21:56

Te 8-9 litrów ma palić samochód z automatem po Krakowie?
To zostaje raczej opel corsa, ford fiesta itd
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

13 Kwi 2022, 23:17

Może coś takiego?
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Kwi 2022, 06:58

A ile mniej więcej by paliło coś takiego co ja wymieniłem wyżej?

Co do propozycji, podoba mi się ta Astra i widząc po zdjęciach to chyba stoi nawet na moim osiedlu także przejdę się dzisiaj rzucić okiem :)
funkyfatman
Nowicjusz

14 Kwi 2022, 08:38

funkyfatman napisał(a):A ile mniej więcej by paliło coś takiego co ja wymieniłem wyżej?