Pierwsze auto do 7k

18 Mar 2017, 15:37

Cześć,

Jestem świeżo upieczonym kierowcą w związku z czym prośba o pomoc w wyborze auta.
Zamierzam głównie poruszać się po mieście.

Zależy mi na tym, żeby auto było przede wszystkim ekonomiczne oraz tanie w ewentualnych naprawach.
Prośba o info na jakie modele zwracać uwagę w tym budżecie. Samochodu szukam w woj. Mazowieckim głównie w okolicach warszawy.
Czy kupno samochodu z gazem w tym budżecie będzie rozsądne czy też nastawiać się badziej na benzyne ??
Czytam sporo wątków na tym forum i w tym budżecie polecane jest np. Clio II - powiem szczerze, że model wpadł mi w oko.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Na co zwracać uwagę jesli chodzi o to Clio ??
Jakie inne modele polecalibyście w tym budżecie.

Z góry, dzięki za Wasz poświęcony czas i pomoc :) . Pozdrawiam,
daevii
Nowicjusz

Prawo jazdy: 10 03 2017
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam :)

18 Mar 2017, 15:50

Pierwsze Renault Clio bym odradzał. Wygląda w miarę, ale ma podstawowy minus - brak klimatyzacji.

Drugie Clio - to samo, do tego poprzedni model i nie wiadomo jak wygląda tapicerka pod tymi pokrowcami.

Trzecie Clio - auto poflotowe. Jeździł tym pewnie jakiś przedstawiciel. Do tego jest po przygodach, bo prawe drzwi nie bardzo zgrywają się z błotnikiem. Kierownica wytarta i jakoś poduszka kierowcy nie bardzo odpowiada odcieniowi koła. Wgniotka przy tylnej lampie. Szkoda czasu.

Ostatnie Clio chyba najlepiej się prezentuje i ma dobry przebieg (ciekawe, czy realny).

Z mojej strony, zdecydowanie polecam Ci szukać egzemplarza z klimatyzacją. Nie musisz się ograniczać do Clio, bo masz jeszcze takie auta, jak Ibiza, Golf, Polo, czy tym podobne. Nie skupiaj się na roczniku, czy przebiegu (z tym w Polsce często nie wiadomo, czy jest realny), a na stanie technicznym samochodu.