Mateusz97 napisał(a):http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-1-8-tu ... b1d3f0b3f5
Co powiecie na audi ?
5-drzwiowa chyba pojade. Tylko te 1.8t. Warto pakować się w turbo ?
To auto to jakiś żart..1,8 turbo w Niemczech zdrowe to kosztuje 12-13 tys najstarsze roczniki, handlarz jeszcze musi zarobić więc 15 tys by wołał a nie 7..
Weź pod uwagę to że regeneracja turbo to 700-1000 zł, dwumas + kompletne sprzęgło 1500-1600 zł, przepływka 800 zł ASO, komplet opon R16 to jakieś 1200 zł, pompa paliwa 400-500 zł, zawieszenie z 1500-2000 zł, regeneracja maglownicy 500 zł itd...takie wkłady poniesiesz a do tego może zaprawki lakiernicze za 1500 zl czyli zrobi się kolejne 7k..
Prawda jest taka że poniżej 10k w PL 1,8 t nie istnieje a już na pewno nie w A3, Golfie IV i Octavii...nie ważne czy 99 czy 96..to nie jest silnik 1,4 głupie cewki czy świece kosztują sporo..to nie matiz że za 1000 zł wymieni się pół auta..
Jak jest opłakany stan to 4-5 tys wkładu będzie za mało taka prawda...