Pojawiły się u mnie ostatnio myśli na temat kupna swojego pierwszego auta. Dotychczas ( prawko od 3 lat ) jeździłem samochodem ojca, ale myślę że przyszedł czas na własny pojazd. Pierwszy typ padł na klasycznego mini coopera . Takiego jak na obrazku.
W związku z tym pojawia się masa pytań do bardziej obeznanych w temacie. Pozwolę sobie je wypunktować i liczę na odpowiedź - nie gańcie za brak wiedzy tylko
- sens kupowania takiego auta jako pierwsze - cena w dobrym stanie tak starego auta - awaryjność - bardzo ważne - spalanie - także bardzo ważne - jakieś informacje o komforcie prowadzenia
Ogólnie proszę o wszelkie pożyteczne info na temat tego auta. Pozdrawiam
Gdy zobaczyłem temat na głównej pomyślałem " k...a, znowu jakieś auto za 3k " jednak po zapoznaniu się z tematem chapeau bas Ogólnie rzecz biorąc pojechałeś po bandzie z Miniakiem. Autko fajne, ekonomiczne prowadzące się jak gokart. Wydawałoby się, że ideał jak na pierwszy ogień. Jednak upolowanie fajnego egzemplarza i dostępność części to inna para kaloszy, auto u nas egzotyczne więc może być ciężko, zwłaszcza bez zaprzyjaźnionego warsztatu - byle Kazik za flaszkę się za niego nie weźmie. Ceny samych aut to jakieś 5k za jeżdżący ale wymagający "troski" egzemplarz. Mimo wszelkich przeciwności losu i wyrzeczeń, których wymaga takie auto życzę Ci abyś spełnił swoje marzenie i do zobaczenia na drodze
Ostatnio edytowany przez mike, 16 Lut 2014, 21:39, edytowano w sumie 1 raz
Ekonomiczne, znaczy mało pali tak? Jak z awaryjnością? Rozumiem że koszty ewentualnej naprawy duże? Minimum 5k za jeżdżące auto, hmm, trochę mniej się spodziewałem za auto mające już swoje lata Mogę prosić o jakąś dłuższą szczegółową wypowiedź?
Generalnie porywasz się z motyką na słońce ale.. marzenia trzeba spełniać. Jest to auto klasyczne wiec nie licz ze za 2k kupisz i będziesz śmigał. Na takie auto trzeba mieć kasę bo w każdej chwili może się zepsuć. Do codziennego użytku również się nie nadaje.
Silnik 2.5 TFSI - International Engine of the Year 2013 2,5-litrowy silnik TFSI otrzymał międzynarodowe wyróżnienie dla najlepszego silnika roku 2013 "International Engine of the Year", w kategorii jednostek od 2 do 2,5 l. Tak zadecydowało jury złożone z 87 dziennikarzy ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.