Pierwsze auto od 15 do 18 tyś.

19 Gru 2016, 19:55

Witam serdecznie.
Niedługo odbieram prawo jazdy i czas się zdecydować na jakieś auto, niestety zupełnie nie mam pojęcia o motoryzacji. Ogólnie chodzi mi o coś do jazdy po mieście i okazyjnie na dłuższe trasy. Dość tanie w utrzymaniu i naprawie. Myślałam o Fiacie Bravo 2 albo Seat Ibiza IV. Co sądzicie i co polecacie z 5 drzwiami? Jestem zupełnie zielona i proszę o porady.
marza4366
Nowicjusz

Auto: Nie mam

19 Gru 2016, 20:19

Jeśli zaczynasz motoryzacyjną przygodę i polujesz na auto to dobra rada na początek - samochód kupuj z kimś, kto się na nich zna, ma miernik grubości lakieru i od serca Tobie doradzi.
80%-90% aut na rynku, na sprzedaż, to samochody sprowadzone, które niestety nie pochodzą od 1-go właściciela ... niemieckiego dziadka, który płakał jak sprzedawał.
A na ceny z otomoto patrz z przymrużeniem oka.

Przy takim podejściu, czy to będzie Bravo 2, Ibiza, Astra, Clio, Yaris ... to naprawdę drugorzędna sprawa (o ile nie ma się swojego wymarzonego auta), najważniejsze, żeby kupić bezwypadkowy egzemplarz, który nie miał stwierdzonej jakiejś wady fabrycznej.
Ostatnio edytowany przez tomekdk 19 Gru 2016, 20:22, edytowano w sumie 2 razy
tomekdk

19 Gru 2016, 20:21

Na Bravo trochę słaby budżet.
Ford Focus mk2, Honca Civic VII, Toyota Corolla e12, Renault Megane, Honda Jazz
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

20 Gru 2016, 12:37

Dzięki za odpowiedzi. Zorganizowałam sobie pomoc i dostałam propozycje kilku aut w tym Seata Ibize, ale jeszcze nie wiem czy chodzi o 3 czy 4. Szczerze to spodobał mi się 4 i tu moje pytanie. Da rade dostać tą czwórkę gdybym podwyższyła budżet do 20 tyś?
marza4366
Nowicjusz

Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jak jeździć po nawałnicy?