Pierwsze auto (Opel Corsa B)

19 Mar 2016, 08:53

Witam. jak można wywnioskować z tematu jestem świeżo upieczonym kierowcą i przyszedł ten czas kiedy trzeba wybrać swój pierwszy samochód. Poszukuję małego samochodu na małe trasy (tygodniowo 150km+/-) I z tego powodu wybór padł na Opla Corse B 1.2 lub 1.4 . Mój budżet to około 4tys (wliczając ubezpieczenie) Chciałbym prosić o porady na co patrzec przy zakupie i jaki silnik wybrac 1.2 czy 1.4, każda rada będzie dla mnie ważna.
KsD
Obserwowany

Auto: Nie mam

19 Mar 2016, 09:54

Jak masz 4k i chcesz małe auto to szukaj po praktycznie wszystkich markach bo corsa nic specjalnego Ci nie da a może trafisz inne auto które będzie w dobrym stanie... co nie jest takie łatwe... :)

Proponuje patrzeć na :

polo, fiesta, colt, micra, starlet, mazda 121, clio itp...
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Mar 2016, 10:00

Tak ja kolega wyżej, szukaj konkretnego egzemplarza a nie modelu.
Inna sprawa, że jeśli będziesz ubezpieczać na siebie, to na auto masz jakieś... 2k :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Mar 2016, 10:15

Jeśli chodzi o Corsę to unikaj 1.2 a zwłaszcza 45km,silnik kompletnie nie nadaje się do tego auta.

Może jakieś Seicento? Tanie i ekonomiczne autko.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2012

19 Mar 2016, 13:14

Jak tak malutko jeździsz to może citroen AX/Saxo. Silniki nie są złe w miarę fajnie jeżdżą i mało palą (bynajmniej w AX) :D
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz