REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
firefighter07 napisał(a):Czy silniki z bezpośrednim wtryskiem(oczywiście gaz wtedy odpada) są opłacalne przy tych przebiegach?
firefighter07 napisał(a):-Sedan/Liftback, klasy C/D
-silnik 1.8-2.0, około 140-160KM z pośrednim wtryskiem
Invi napisał(a):Civic 8, Lancer, Megane 3, Focus 2/3, Astra H z końcówki produkcji (bo do J tzreba co najmniej 1.4T a kasy trochę mało na taką opcję)
rudi0018 napisał(a):1. Mondeo MK4 2.0/145 ale właśnie martwię się tutaj o te gniazda zaworowe, czy wytrzymają założenie gazu oraz czy takie auto później sprzedam za 4-5 lat?
rudi0018 napisał(a):2. Accord VII/VIII 2.0/156 tutaj martwi mnie korozja, a najbardziej martwi mnie branie oleju przez V-Tec'i co o tym sądzisz? Bo już szczerze mówiąc byłem zdecydowany na ten model.
rudi0018 napisał(a):3. Audi A4 B7 1.8T/163 tutaj znowu ciężko znaleźć coś z przebiegiem poniżej 200k km i z dobrym wyposażeniem i jak wypada to Audi w porównaniu do dwóch powyższych aut?
rudi0018 napisał(a):4. Laguna III 2.0/140, czytając inne tematy zauważyłem, że polecasz te auta, ale po przeczytaniu kilku artykułów i opinii te silniki źle znoszą gaz i regulacją zaworów nie jest prostą sprawą, bo trzeba wyjmować wałki, rozpinać łańcuch i trzeba wymieniać całe szklanki, co o tym sądzisz?
Ossy napisał(a):W Lagunie III jest benzyniak 2.0 od Nissana.
Ossy napisał(a):Jeśli kupisz benzyniaka w bardzo dobrym stanie, założysz LPG na markowych podzespołach u dobrego gazownika i będziesz serwisował na bieżąco to będzie ok. Problem byłby gdybyś kupił benzyniaka z dużym przebiegiem lub zamierzał zrobić 200-300 tys. km na LPG.
Invi napisał(a):BTW czy audi a4 1.8T to dla Ciebie "niskie koszty eksploatacji"?
Invi napisał(a):VIII nadającej się do jazdy nie kupisz do 30k. Nie ma aut bez wad. To, że początek produkcji zaczyna chrupać rdza powszechnie wiadomo ale budżet masz na coś młodszego i w dobrym stanie.
Branie oleju w accordzie zdarza się ale nie jest jakimś powszechnym zjawiskiem (a na pewno nie bierze tyle co jakieś fsi). Zresztą uważam, że dla kilkunastoletniego auta nawet wlanie tego dodatkowego litra od wymiany do wymiany to nic strasznego.