Jeśli mowa o 323F, to wklejam kilka moich spostrzeżeń z innego tematu, które napisałem. Może się przyda.
Często występuję w nich opcja, przesuwanej tylnej kanapy wraz z regulacją pochylenia oparcia- fajna opcja. Zakres regulacji to bodajże 15cm. Jest ona zamontowana dość wysoko, przez co ma się wrażenie, ze siedzi się w dużo większym aucie. Minus jest taki, ze wyższe osoby haczą głową z tyłu. Drugi minus jest przy wsiadaniu/wysiadaniu- można uderzyć głową
![Uśmiechnięty :)]()
Wykończenia wnętrza dość dobry, aczkolwiek tam gdzie wzrok nie sięga, zastosowano dość kiepskie plastiki.' Do plusów należy zaliczyć obicie tapicerką boczków drzwi. Kolejny plus, to składany na płasko fotel pasażera z przodu, który tworzy stolik lub po prostu ułatwia wożenie długich przedmiotów. Minus, szybko zużywająca się kierownica.
Zawieszenie jest dość twarde, przez co samochód dobrze się prowadzi, a jazda po dziurach nie jest znowu jakąś tragedią. Trzeba też się przyzwyczaić do charakterystyki drożka zmiany biegów. Biegi wchodzą dobrze, ale do samego działania należy się przyzwyczaić.
Dużo wadą samochody jest ogromna średnica zawracania. Wszelkie manewry trzeba dobrze przemyśleć.
Co do części, niektóre są tanie, inne droższe niż w autach konkurencji, ale ogólnie nie ma tragedii. Inną kwestią jest fakt, ze nie raz do jednego rocznika, jest kilka rodzaju części i nie wiadomo, które wybrać
![Uśmiechnięty :)]()
Co do rdzy, to atakuję głównie tylne nadkola, ale problem nie jest aż tak duży. W mojej ocenie, 3 rdzewieje bardziej od 323