Pierwsze auto

16 Mar 2009, 19:57

Jestem świeżym kierowcą wprost po egzaminie :)
Mam pytanie do użytkowników i starszyzny- co sądzicie o samochodach Daewoo Lanos i Leganza? Czy to dobry wybór na pierwsze auto?
Tweety4Bunny

16 Mar 2009, 20:22

Lanos - dobre autko. Nieźle wyposażone, świetnie nadaje się do zagazowania. Silniczek 1.6 ma coś tam koło 100 KM i ładnie pokonuje trasę. Jeżeli autko jest zadbane, a wbrew pozorom łatwo znaleźć wychuchane egzemplarze, to będzie jeździł i jeździł.

Z poprzednimi właścicielami Daewoo jest ten problem, że w zamierzeniu auto dla ludzi szukających ekonomicznego auta, którzy nie mieli czasu lub/i pieniędzy na dbanie o samochód, przez co wiele egzemplarzy zaniedbanych.

No i opinia wieśniackiego auta.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

16 Mar 2009, 20:30

otoz moji rodzice od ponad 6lat jezdza Daewoo Lanos SX 1.6 106KM, 98rok,i musze powiedziec ze auto jest calkiem calkiem,wprawdzie troche za duzo spala bo srednio ok 8l/100km ale pozatym jest super woz
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Mar 2009, 22:04

Takiego bym sobie kupił B-)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
8)
Tweety4Bunny

16 Mar 2009, 22:26

Lanos jest nie do zajechania, jeździłem takim co miał ze 350-400k km przebiegu ;) kontrolki ABSów, poduszek, komputera cały czas się paliły co prawda ale samochód jeździł i nie narzekał. A mimo że nie dbano o niego, nie przeprowadzano praktycznie napraw itp, to samochód jeździł i przy odpowiednim nakładzie finansowym pewnie by jeszcze śmigał ;)
eaxene
Aktywny

Miejscowość: Toruń

16 Mar 2009, 22:44

Ten też jest nie do zajechania

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Słyszałem że Lanosa najlepiej kupować z silnikiem 1.6 bo reszta pali prawie tyle samo B-)