Pierwsze auto z napędem na tył - min. 300 koni, 30 - 50 tyś. zł.

03 Lut 2018, 23:41

To zależy wszystko kolego jak tym autem będziesz jezdził bo jeśli chodzi o szybką jazdę to te ''Amerykańskie wozy'' nie będą za dobre chyba że na proste drogi, ja tu bym celował jak już ktoś wspomniał w lexusa albo volvo oczywiście R tyle w temacie na pewno fun z jazdy będzie i może na zakręcie nie wylecisz pierwszym :)
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

03 Lut 2018, 23:45

Trochę uogólniasz, takie Camaro nawet dobrze śmiga po zakrętach.
azzurro
Aktywny
 
Posty: 340
Auto: Jeansowe kombi

03 Lut 2018, 23:48

Być może bo tym autem nie jechałem mustangiem i owszem dlatego są takie moje odczucia, ale chciałbym się przejechać camaro żeby się upewnić że fajnie jezdzi w zakrętach :)
Po za tym autor piszę o mocach a te auta demonami nie są więc szukałbym mimo to jakiejś R-ki bo co to za frajda kupić Amerykańca z v6... ?
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

03 Lut 2018, 23:58

W europejskich autach coraz trudniej o więcej niż R4, więc niedługo te V6 to będzie rarytas. Zresztą o czym tu pisać - ostatni Mustang z 2.3 Ecoboost ;)
azzurro
Aktywny
 
Posty: 340
Auto: Jeansowe kombi

04 Lut 2018, 00:02

No ale jest do wyboru również 5l v8, no ale masz rację tak się dzieje i aż dziw bierze że wprowadzili go w Europie dlatego też jeśli ktoś szuka takiego auta to rozumiem taki zakup ze względu na silnik w innym wypadku po co, ani to szybkie, ani komfortowe ... :)
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

04 Lut 2018, 00:25

Jakby nie było są to jednak auta nietuzinkowe, dla ludzi którzy lubią wyróżniać się z tłumu. Pojazdy które przyciągają spojrzenia na bulwarach i pod galeriami :roll: każdemu według potrzeb. Nawet taki stary 300C wyróżnia się dość mocno na tle zalewu Audi i Merców.
azzurro
Aktywny
 
Posty: 340
Auto: Jeansowe kombi
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik F20C - Honda
    Honda słynie z bardzo dobrych silników oraz słynnego systemu zmiennych faz rozrządu VTEC. Jednym z najciekawszych motorów stworzonych przez japońskiego producenta jest ten zastosowany w Hondzie S2000. Wykonana ...

04 Lut 2018, 14:04

Dla mnie liczy się bardzo wygląd auta. Camaro bardzo chciałbym, ale jest problem z serwisem i częściami w Polsce, będzie o wiele droższe od Mustanga w utrzymaniu i bardziej problematyczne. Ma tu ktoś Camaro?

Na Mustanga V8 mnie po prostu nie stać. Poza tym na pierwsze auto (jeździłem już paroma, swojego nie miałem nigdy) to i V6 się nada. 300km to przecież bardzo dużo.

Zgadzam się z @veloce - już wolałbym 300C niż zwykłe Audi, jakich pełno na drogach. U mnie bardzo ważną rolę gra wygląd, Mustang po prostu się wyróżnia z tych wszystkich "ogranych" aut i dla mnie to plus.

PS. co jest nie tak w moim podejściu w kupnie auta? Po prostu dla mnie to jest spora kwota, więc myślę na wszystkie strony. Przejrzę jeszcze te Volvo w wersji R, ale jakoś tego nie czuję. Od razu mówię - na F10 M5 mnie nie stać, tak to bym pewnie kupił, haha
Z666
Początkujący
 
Posty: 54
Auto: Nie mam

04 Lut 2018, 14:17

Nie bój się tak mocno serwisu camaro bo w wersji którą szukasz nie ma tam jakiś fajerwerków i bajerów. Jeżeli bym upatrywał problem to w głupotach na które trzeba będzie poczekać.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe