Co do 106 XSi. Może i ładnie wygląda, przebieg nie ten na pewno, przynajmniej patrząc po kierownicy. Na start licz przynajmniej 1000zł do wsadzenia. Czy blacha będzie w dobrym stanie, tego nie wiem, ale ciężko właśnie ten model w wersji XSi trafić z zadbaną blachą, ze względu na częste użytkowanie w np. rajdach amatorskich lub szaleńczej jeździe.
Można go obejrzeć, jeśli tylne koła będą stały prosto, ktoś będzie siedział z tyłu podczas jazdy i nie będzie skrzypiało, biegi będą wchodziły bez zgrzytów nawet na wyższych obrotach (szczególnie z 1 na 2). Jeśli lakier na dachu nie będzie zmatowiały to znaczy, że był malowany przynajmniej sam dach (fabryczna wada 106-ek w tych latach), sprawdź podłużnice pod spodem i pod maską czy są proste, spróbuj ruszać ze skręconymi kołami - słuchaj czy nie dochodzą dziwne dźwięki, jeśli z tym nie będzie większego problemu to można się zastanowić.
Jeśli będziesz go sprawdzał to nie przeraź się osiągami, bo w takim małym aucie na prawdę jazda z takim silnikiem daje dużo frajdy. Najlepiej gdybyś znalazł kogoś, kto ci pomoże przy kupnie i wie jak takie auto powinno przyśpieszać. Ostatnio oglądałem taki egzemplarz, który jechał gorzej niż 1.1
Dobrą radą posłużą Ci tutaj: club106.pl
A i jeszcze jedno! Auto ma już nieco wyświetleń, a co za tym idzie trochę stoi, więc idealne na pewno nie jest.
Jakiś czas temu za 2700 stało XSI 1.6 z pełnym wyposażeniem i znikło w 2 dni.
Więc jest to też jakąś miarą auta. Perełki szybko znikają, a przy tej cenie właśnie w takie bym celował. Niestety trudno trafić na takie.
Powodzenia w kupnie dobrego auta.
![Wink :wink:]()