Pierwszy kabriolet do 20 000zł (twardy dach)

19 Kwi 2020, 18:21

Kao napisał(a):W Polsce "zwykle" cabrio jest ciężka sprawa aby sprzedać więc też nie osiągają cen rynkowych, co innego auta już kultowe lub z fajnymi silnikami. W tamtym roku sprzedałem Opla Tigre z 2007 roku z przebiegiem tylko 27 tys za 4 tys euro bo nie było chętnych. Weź popatrz na inne populasy w Cabrio.... Też nie trzymają ceny. Ja bym obejrzał aczkolwiek się nie napalaj.


Domyślam się że jest trudniej sprzedać tym bardziej teraz każdy samochód w dobie ,,wirusa,, ale dzięki temu można się lepiej targować :D

A ten Eos : [link do oferty na Olx wygasł]
Parę dni temu był za 16 tyś zł teraz ciut mniej więc pewnie słaby odzew jest. Co o nim myślicie?
Adamautko92
Nowicjusz
 
Posty: 35
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 13 03 1992
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Nie mam

19 Kwi 2020, 18:26

Ossy napisał(a):Pachnie mi to Vauxhallem po przekładce...
nawet jakby tak było to nie widzę w tym nic złego jeżeli zostało zrobione porządnie ale po VINie widać że Opel więc vauxa już można przekreślić


2.0 Fsi jeszcze gorsze niż 2.0 Tdi
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Kwi 2020, 18:29

Kao napisał(a): 2.0 Fsi jeszcze gorsze niż 2.0 Tdi


A jakieś argumenty? Bo myślałem że aż takiej tragedii nie ma...
Adamautko92
Nowicjusz
 
Posty: 35
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 13 03 1992
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Nie mam

19 Kwi 2020, 18:30

No właśnie też jestem ciekaw co tam jest takiego złego, w wolnossaku poza tym że FSI
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

19 Kwi 2020, 18:44

Na pewno 2.0 FSI jest dużo lepszy od 2.0 TDI PD, ale ma też swoje usterki:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

19 Kwi 2020, 19:16

Adamautko92 napisał(a):40 minut temu
Kao napisał(a):
2.0 Fsi jeszcze gorsze niż 2.0 Tdi


A jakieś argumenty?


Co ja będę powielał, masz szukajkę to działaj, słowa klucz Fsi, nagar, wtryski.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Kwi 2020, 20:58

Adamautko92 napisał(a):A co może się drogiego popsuć w 2.0fsi? Czytałem że nagar się zbiera i koszt czyszczenia mechanicznego około 1200zł Tutaj jest pasek czy łańcuch rozrządu? Jaki koszt wymiany z pompą?


Najdrozszy jest kompletny rozrzad, jest tak jakby 2 czesciowy, z jednej strony klasyczny pasek pomiedzy glowica i wałem a z drugiej strony lancuch ktory spina wałki rozrzadu, koszt ok 2tys, wymiana zalecana co 100tys km, ksozt mzoe i spory ale w kazdym aucie musisz zrobic rozrzad po zakupie chyba ze kupisz okazje jedna na milion z udokumentowana wymiana

czyszczenie nagaru 600zl z wszystkimi uszczelkami raz na 60-80tys

duzo zalezy od paliwa, ja w soim 2.0TSI przu 93tys mialem czysto w srodku, od nowosci lane dobre paliwo 98 (tylko takie zalecane do tego silnika)
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

19 Kwi 2020, 21:34

Raziel11 napisał(a):
Najdrozszy jest kompletny rozrzad, jest tak jakby 2 czesciowy, z jednej strony klasyczny pasek pomiedzy glowica i wałem a z drugiej strony lancuch ktory spina wałki rozrzadu, koszt ok 2tys, wymiana zalecana co 100tys km, ksozt mzoe i spory ale w kazdym aucie musisz zrobic rozrzad po zakupie chyba ze kupisz okazje jedna na milion z udokumentowana wymiana

czyszczenie nagaru 600zl z wszystkimi uszczelkami raz na 60-80tys

duzo zalezy od paliwa, ja w soim 2.0TSI przu 93tys mialem czysto w srodku, od nowosci lane dobre paliwo 98 (tylko takie zalecane do tego silnika)


Właśnie się zagłębiam w ten rozrząd, wariator itp. i tak właśnie wychodzi 2 koła z hakiem... tyle że to już na lata przy moim przebiegu. Ale fakt duże pieniądze w porównaniu z moim 1.6 mpi :o
Teraz pytanie większość auto jest z przebiegiem 150-200 tyś km i chyba wątpię żeby ktoś to wcześniej robił?

Co do czyszczenia nagaru jesteś pewien że około 600zł? Bo czytałem że koszt to 1200zł
Adamautko92
Nowicjusz
 
Posty: 35
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 13 03 1992
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Nie mam

19 Kwi 2020, 21:40

Adamautko92 napisał(a):Teraz pytanie większość auto jest z przebiegiem 150-200 tyś km i chyba wątpię żeby ktoś to wcześniej robił?

Wariatora pewnie nie, ale lancuch i pasek napewno, po 100-120tys klepie tak ze tylko gluchy nie uslyszy
Adamautko92 napisał(a):Co do czyszczenia nagaru jesteś pewien że około 600zł? Bo czytałem że koszt to 1200zł

Tak, robilem jakos w sierpniu zeszlego roku, EcuProject wroclaw
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

19 Kwi 2020, 22:30

Tutaj są koszty utrzymania na przykładzie A3 2,0 FSI i jak dla mnie nie jest to jakaś zawrotna suma poszczególne koszty serwisu
download/file.php?id=2281&mode=view

Jako ciekawostkę dodam że polecane tutaj na lewo i prawo 1,8T w postaci A4 czy to B6 czy B7 (swoją drogą tam tez były wersji cabrio) tez ma 2 -częściowy rozrząd z łańcuszkiem i napinaczem a na tym forum jest to cudowny silnik, jest tez turbo które wymaga serwisu i nagle wolnossącego się odradza bo raz na 70 tys km nagar trzeba czyścić albo rozrząd za to w innym się turbo zrobi i koszty się rozkładają podobnie.

Tak więc zabrać dobrego mechanika lub ogarniętą osobę, która sprawdzi auto a potem lać dobry olej, dobre paliwo i śmigać.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

19 Kwi 2020, 22:42

Post do usunięcia.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Kwi 2020, 23:18

szybki napisał(a):No i następny temat już do moderatorów czy da radę coś z tym zrobić żeby nie ośmieszać forum?

Jestem na tak, czy da radę coś zrobić z osoba która niby ma rangę a rozkłada na przestrzeni tygodnia kolejny temat, robiąc idiotyczne off-topy i od miesiąca żadnego auta nikomu nie poleciła :ok:
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

19 Kwi 2020, 23:32

Post do usunięcia.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Kwi 2020, 23:40

Niektórzy to chyba dziś mają zły dzień :wink:

A ja zaproponuje coś takiego
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
demirbiras
Zaawansowany
 
Posty: 931
Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

20 Kwi 2020, 06:53

demirbiras napisał(a):A ja zaproponuje coś takiego
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


Opcja fajna ale jako drugi/trzeci samochód.
Jednak to ma być dla mnie jedyny samochód więc te dwa awaryjne miejsca z tyłu się przydadzą. Swoją drogą myślałem że z tyłu w Eosie jest mniej miejsca... Ja mam 186 cm i całkiem spoko się mieszczę ,,sam za sobą,,
Adamautko92
Nowicjusz
 
Posty: 35
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 13 03 1992
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Nie mam