Pierwszy samochód -> 10tys

08 Kwi 2018, 14:23

Dzień dobry,

Parę miesięcy temu zdałem prawo jazdy. Jako, iż jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy, dlatego piszę tutaj prosząc o pomoc w doborze pierwszego auta. Zamierzam kupić samochód w okolicach czerwca, cena do 10tys. złotych. Auto ma służyć głównie do jazdy po mieście i do pracy (10km). Prosiłbym o konkretne propozycje modeli pojazdów. Jestem z okolic Szczecina. Z góry dzięki! :)
RozbojWojtas
Nowicjusz

Auto: Nie mam

09 Kwi 2018, 16:00

Audi A4 B5,Honda Accord VI,Peugeot 406,Skoda Octavia,VW Passat B5,Volvo S40. Może coś z tego?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Kwi 2018, 18:39

Dziękuję za odpowiedź, tak jak napisałem. Nie znam się, więc liczę na Was, która z tych opcji byłaby najlepsza? Wizualnie najbardziej podoba mi się: Volvo i Audi
RozbojWojtas
Nowicjusz

12 Kwi 2018, 20:30

Przejedż się chociaż 2-3 podanymi modelami i będziesz miał jakieś rozeznanie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

13 Kwi 2018, 15:47

Dzięki, a ogólnie to gdzie (na jakich stronach) mam szukać kupna samochodów: olx, otomoto? Do dealera danej marki mam nie iść?
RozbojWojtas
Nowicjusz

13 Kwi 2018, 16:58

Ja polecam też sprzedajemy.pl mało osób tam zagląda a czasami trafi się coś ciekawego,sam przez tą stronę kupiłem kiedyś Uno :wink:
Barol
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Stacja "Circle K" w Polsce zastąpi nazwę "Statoil"