Daro20VT napisał(a): Nic tylko kupuj BMW i ch**... Reszta jest do dupy choć nigdy nie miałeś styczności z tymi samochodami... O kup jeszcze golfa III od dziadka z Niemiec.
a GDZIE ja pisze ze chce BMW???? dla Ciebie są 2 marki ? (BMW i włoskie samochody?) nie chce np alfy bo wiem ze i z czesciami ciezko i sypią się a za 14 tys nie kupie w dobrym stanie na tyle zeby moc nazwac go "bezawaryjnym". I zamiast pisac czy chce bmw czy nie to moze poradz co Ty bys wybral bo glownie o to proszę w temacie.
Daro20VT napisał(a):A mi się chce płakać jak czytam takie posty
Ja astry starej nie trawie i już, lanosa też. O gustach sie nei dyskutuje ja mowie czego szukam i tyle. nie podoba sie to nie smiec w topicu chyba ze masz jakas konstruktywna porade.
ACSznycel napisał(a):[ Dodano: Pią Gru 18, 2009 15:07 ]
Nawet jak handlarz pisze "nie wymaga wkładu finansowego", to należy to traktować jako "można zapalić i odjechać bez natychmiastowych wymian części eksploatacyjnych", ale w przeciągu kilku tygodni - kilku miesięcy od zakupu prawdopodobnie czeka cię trochę wymian.
no to o to mi chodzi, żeby to było kilka wymian a nie całokowity remont za 10k + co miesiac warsztat i kolejne tysiace wpakowane w to zeby autko w ogole jezdzilo
Narazie zastanawiałem się najbardziej nad Hondą Civic, Seatem Ibizą, Golfem IV. Co wybrać i dlaczego?
I kryteria ktore chcialem dodać to:
-
Spalaie ( wiec pojawia sie pomysl Diesla lub LPG i tutaj pytanie: Jak zachowuje sie np BMW na Benzynie i LPG? i w ogole samochody 10 letnie z LPG nie są zbytnio zarżnięte? bo taką slyszalem opinie)
- Najlepiej
rocznik 99> bo wiadomka ze wszystkie mają kręcony licznik i jak taki civic ma 130tysiecy to az strach pomyslec ile mogl wysmigac
-
BEZ WIEJSKIEGO TUNINGU (to ważny punkt bo co nie patrze na Civic'ki czy Golfy to aż wieje od nich Zimnym łokciem na kilometr
Mam nadzieję, że wymagania nie są zbyt wielkie. Oczywiscie jak ktos znajdzie oferte do 20tys ktora bedzie ultra atrakcyjna to tez spoko tylko to musi byc juz coś!
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi