Pierwszy samochód dla kobiety 25 000 - 30 000 PLN.

05 Mar 2018, 12:08

Witam,
to mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość i dziękuję za ewentualne uwagi :-)

Zamierzam kupić samochód, który potrzebny byłby mi na maks trasy do 100 km. Głównie dojazdy do pracy, wożenie dziecka do przedszkola itd. Nie znam się na żadnych parametrach mechanicznych, więc nie wiem na co zwracać uwagę.
Podobają mi się samochody typu suv, ale wydaje mi się, że aktualnie byłby to samochód niepraktyczny dla mnie i troszkę za duży. Nie czuję się zbyt pewnie za kierownicą, mam problem z parkowaniem i z tego względu rozważałam zakup mniejszego samochodu np. Opel Adam.

Czy mogą mi Państwo polecić jakieś zwinne autko w przedziale cenowym 25 000 - 30 000 PLN? (opłaty nie wliczone, osobny budżet) Zależy mi żeby autko było bezawaryjne, dlatego też przestałam się rozglądać za Mini.
agata86
Obserwowany

Auto: nie mam

05 Mar 2018, 12:23

Ja ze swej strony mogę polecić Pandę III, żona jeździła tym autem 4 lata i auto sprawowało się znakomicie. Małe gabaryty nie sprawiają żadnych problemów przy parkowaniu, a dosyć wysoka buda zapewnia sporo miejsca w środku i wygodne zajmowanie miejsca(to taki mini, minivan :mrgreen: ). A i umieszczenie dziecka w foteliku, będzie pewnie wygodniejsze niż w takim Adamie czy innym niskim aucie.
Do tego budżet pozwala myśleć nawet o nowym aucie, czy jakimś demo. Przejdź się do salonu fiata i zrób przymiarkę, to nic nie kosztuje.
Taka ciekawostka, żona poszła do salonu po Punciaka, a kupiła Pandę, tak jej się spodobała praktyczność tego auta :mrgreen:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

05 Mar 2018, 13:40