Barol napisał(a): Mnie zastanawia tylko jedno dlaczego nie pojawił sie tu jeszcze kolega od Roverów,gdybym napisał że ich nie polecam to zaraz by sie zjawił a jak trzeba jakieś info o nich to go nie ma
Mniemam, że o mnie pisałeś?
Ja nie mam tyle czasu, co Ty, aby siedzieć całymi dniami na forum
Praca, dom, rodzina i czasu brak. Fakt faktem, że tutaj o Roverach się zbytnio nie dowie, bo to forum anty-Rover i w mniemaniu niektórych tajny wytwór brytyjski gdzie potrzebne są odpowiednie klucze by nawet akumulator wyjąć. Zapewniam ze to normalny samochód. Przed kupnem trzeba oglądnąć czy jest już po, przed czy w trakcie HGF oraz oglądnąć układ chłodzenia. Cała reszta standardowo.. Ogółem jednostka jest zaprojektowana jako wysokoobrotowa i obroty rzędu 3000 można przekraczać po pełnym nagrzaniu się silnika ( 5-6 minut). Wtedy unikamy HGF. Jak się dba o samochód tak on tobie odpłaci. Jak się kupuje na samym początku wrak gdzie w skrzyni są trociny, aby ciszej chodziła czy wlany zagęszczacz do silnika to wiadomo ze po chwili będziemy narzekać.