Pierwszy samochód do 12.000 zł

23 Maj 2009, 14:35

Witam wszystkich.
Przymierzam się do zakupu samochodu. Z racji tego, że będzie to moje pierwsze własne auto nie chciałbym na nie wydać więcej niż 12000 zł, a najlepiej gdybym zmieścił się w granicach do 10k. Nie jestem mechanikiem z zawodu, więc przydałoby się coś w bardzo dobrym stanie, nie wymagające żadnego wkładu własnego, najlepiej młodsze niż 10 letnie, lub coś w tych granicach.
Co do innych wymagań to w grę wchodzą tylko hatchbacki lub sedany 4/5 drzwiowe. Silnik benzynowy lub diesel (wolałbym nie bawić się z gazem) najlepiej 1,4 - 1,6. Oczywiście ważne też jest spalanie. Fajnie jakby miał w miarę rozsądne przyspieszenie jeszcze :P

Ostatnich parę dni spędziłem na allegro i otomoto w poszukiwaniu czegoś takiego i mam parę swoich typów...
* Honda Civic VI
* Opel Astra II
* Seat Ibiza (po FL)
* Seat Leon (choć te są raczej droższe)
* Mitsubishi Carisma

Która z tych propozycji będzie najrozsądniejsza ? Może macie jeszcze jakieś swoje propozycje ? Byłbym bardzo wdzięczny :)
Aha, jeszcze dodam, że nie patrzę w ogóle na Daewoo, Fordy, Fiaty i wszelkie Golfy :mrgreen:
divin
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

23 Maj 2009, 15:36

"... nie wymagające żadnego wkładu własnego..." wypadalo by sobie zostawic zawsze jakies grosze na wszelki wypade
Honda Civic V 1.5 101 KM-93'
Renault Safrane 2.0 12V 132 KM-94'
Rover 218 TD 1.8 88 KM-94'
Rover 216 GTi 122 KM-93'
Obecnie Rover 600 SDi 2.0 105 KM
Pawkaz
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Rover 600 SDi
Silnik: 2.0 SDi 105 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

23 Maj 2009, 18:11

Realnie do 12 tys. zł dostaniesz Astrę II, ale raczej z początków produkcji, Civica na pewno, Carismę starszą też, ale z tą Ibizą po lifcie to bym się zastanowił. O Leonie za taką kwotę to nie masz co myśleć.