Pierwszy samochód do 13K

20 Sty 2010, 12:14

Witam, jestem świeżo upieczonym kierowcą i chce kupić swój pierwszy samochód lecz niestety nie orientuje się jaki będzie najlepszy. A wiec przedstawie swoje wymagania co do samochodu jaki chce kupić:
-klimatyzacja
-w gre wchodzi jedynie benzyna (roczny przebieg nie wiekszy niz 13-15 tys km)
-nadwozie sedan ostatecznie hatchback
-rok produkcji to max 1999
-żeby jako tako miał moc żebym nie bał się wyprzedzać
-wolałbym europejskie auta chociaż japońskich nie wykluczam.

Osobiście wybrałbym następujące samochody:
-Alfa Romeo 156
-Opel Vectra/Omega
-BMW serii 3 E36
-Ford Mondeo
To chyba wszystkie tylko pytanie czy dostanę te modele w takiej cenie w dobrym stanie? I w dość normalnej wersji silnikowej?

Obeznanych w temacie prosiłbym o pomoc w wyborze samochodu. Z góry dziękuję za pomoc.
halabala1
Nowicjusz

Miejscowość: oni sie biora?

20 Sty 2010, 13:31

z tych co oferujesz to wybrał bym vectrę
[link do oferty na Allegro wygasł]
rafal_n

20 Sty 2010, 16:26

Ok a mogłbyś może jakoś uzasadnić swój typ? Wady/zalety etc?
halabala1
Nowicjusz

20 Sty 2010, 16:48

myślę że Rafał ma racje. w miare tanie części ogólnie dostępne. sam sprzedałem 11 letnią vektre a poprzednią z automatem oddałem na złom ale miała 19 lat
demol65
demol65
Nowicjusz

Miejscowość: Jaworzno

20 Sty 2010, 16:59

A nie lepiej Bravo/Punto/Astrę G/Golfa 4/Mondeo ? Za 13 to już trochę do wyboru jest
Kierunkowskaz
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa (WI)

20 Sty 2010, 17:23

zadne bravo zadne punto to gowno golf 4 owszem ale ja tez bym polecial na ta vectre kolego naprawde warto
kamilszczak01

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

30 lat Toyoty Camry w Polsce
    Historia Toyoty Camry w Polsce rozpoczęła się 1987 roku. Przez wiele lat był to flagowy model osobowy w gamie marki, który u progu nowego stulecia został wyparty przez Lexusa. Niewykluczone jednak, że wkrótce ...

20 Sty 2010, 17:44

g...o bo co? Wytłumacz bo nie rozumiem.
Kierunkowskaz
Zaawansowany