Pierwszy samochód do 15 000 zł.

21 Kwi 2014, 15:48

Witam,
Planuje zakup mojego pierwszego auta.
Mój budżet to +- 15 000 zł.
Dziennie będę przejeżdżał do 20 km co w przeliczeniu na rok (x365) wynosi 7300km.
Oczekuję czegoś w miarę ładnego, ekonomicznego oraz w NAWET taniego. Rozumiem że wszystkiego w jednym nie mogę mieć ale może... :) Wygląd wiadomo - nie jest najważniejszy - ale chciałbym się dobrze w nim czuć podczas jazdy.
Od razu mówię że jestem spokojnym chłopakiem i auto nie będzie służyło mi do wożenia kolegów po klubach czy szpanowania przed dziewczynami.
Jestem spokojnym typem kierowcy ale nie chciałbym zbytniego "muła".
Mam możliwość zakupu w Niemczech lecz muszę zdecydować się na konkretny model.

Co do samochodu:
- Z góry więc odrzucam wszelkiego rodzaju Golfy.
- Kombi odpada
- 5d (chociaż jakby coś 3d z sensem dałoby się znaleźć to dlaczego nie:))
- Benzyna?

Myślałem o:
- Seat Leon
- Audi A4

Nie wiem czy z moim budżetem mogę znaleźć samochody takie jak podałem, w każdym razie każdą propozycję wezmę pod uwagę.

Niestety niektóre niedociągnięcia wynikają z mojego braku doświadczenia w kupnie samochodu, jest to mój pierwszy zakup więc proszę o cierpliwość.

Jak trzeba będzie coś sprostować lub odpowiedzieć na jakieś pytania to bardzo proszę :)

Pozdrawiam!
JesseV
Obserwowany

Auto: Nie mam

21 Kwi 2014, 18:46

Chcesz coś ładnego, dynamicznego i coś co nie będzie dużo paliło i będzie miało nowoczesny design? Zobacz na te
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] (do tego gaz)
[link do oferty na Allegro wygasł]
Linki przykładowe
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

21 Kwi 2014, 19:52

Ja a4 i Leona bym odpuścił, ciężko znaleźć coś ciekawego - chociaż budżet miałbyś na nie przywoity. Nie mówię, że te auta są złe, ale w dzisiejszych czasach różnie bywa :).

Moje propozycje:

Toyota Avensis 1, Honda Civic, Grande Punto, Peugeot 307, e46 jak kolega wyżej.
tdloverr
Początkujący