REKLAMA
Siema. Zdałem prawko jakieś 2 miesiące temu, dużo jeździłem samochodem rodziców - kombii. I jakoś sobie radzę i myślałem nad kupnem auta, bo chciałbym mieć własny samochód na wyłączność, żeby sobie jeździć gdzie i kiedy chcę nie martwiąc się o to, że muszę oddać auto rodzicom
Więc tak mam 4000 zł, a rodzice dołożyli by mi 1000-1500 na opłaty i inne rzeczy związane z kupnem samochodu.
Jestem ze Śląska i chciałbym kupić samochód, który:
1) Nie zamula. Kolega ma astre F 1.4 czy 1.6 i mówi, że boi się wyprzedzać inne samochody, bo to się toczy, a nie jeździ. Wiem, że za tą kwotę cudów nie mogę wymagać, ale zawsze coś lepszego znajdę.
2) Posłuży mi bardzo długo - mało awaryjne. Z racji tego, że jestem uczniem i nie mam stałego dochodu, miałbym problem gdybym kupił auto i za 2 lata okazało by się, że pójdzie na złom, szkoda by było. Chciałbym pojeździć przynajmniej z 4-5 lat, choć to graniczy z cudem po 1, a po 2 nigdy nie wiadomo po ilu wysiądzie auto, ale znacie się na samochodach, ich podatności na awarie itp.
3) Ekonomiczne - najlepiej w gazie, bo tanio. Chciałbym jeździć samochodem więcej niż 1 raz w tygodniu dlatego wybieram gaz. Na benzynie to może raz na miesiąc bym wyjechał, bo paliwo tanie nie jest i jak pisałem jestem uczniem, więc nie mam stałego dochodu.
4) Silnik max 2.0. Bo zeżrą mnie opłaty.
5) Fajnie jakby miał elektryczne szyby, radio i klimatyzację. Lubię wygodę..
6) Jako tako się prezentowało. Takie Tico mi się w ogóle nie podoba i jest okropne, oczywiście bez urazy. No i żeby nie chwytała rdza.
I pytanie dotyczące LPG:
-Jak to działa?
-Słyszałem, że się jakoś przełącza na spalanie GAZ/BENZYNA, ale o co z tym chodzi, bo jestem zielony w tej sprawie i bałbym się, że coś bym zepsuł w aucie jeśli nie mam pojęcia o gazie?
Rozmyślałem nad:
-BMW 28,30,36
-Golf II,III
-Lanos
-Astra F
-Mercedes c180
-Audi 80
-Passat B3,B4
-Vectra A
-Calibra
-Toyota Celica V
-Civic V