Pierwszy samochód do 5 tysięcy złotych.

17 Kwi 2018, 19:43

Witam.
Zdałem prawo jazdy i zastanawiam się nad kupnem samochodu żeby móc dojeżdżać do pracy w wygodniejszy sposób niż autobusem.
Do pracy mam 30km, czyli dziennie pokonuję 60km. Jako że studiuje zaocznie to miesięcznie dojeżdżam 400km na uczelnie.
Łącznie w miesiącu pokonuję około 1700km.

Jestem w tym totalnie zielony. Sam zastanawiałem się nad Volvo S40 I z silnikiem Diesla 1.9 ale najniższy przebieg jaki znalazłem to prawie 240 tyś. km(2002r). Samochód ten kosztuje równe 5 000 zł.
Trochę bliżej również jest Volvo S40 1.9 TD za 4.5 tyś zł ale przebieg dobija do 300 000 km(2001r).

Zastanawiałem się nad Volvo S40 I ponieważ w mojej rodzinie i wśród znajomych takie auto posiadają dwie osoby, w dieslu i nie narzekają, trafili na w miarę dobre egzemplarze.
Jestem otwarty na inne propozycje.
Co sądzicie o Volvo S40 I oraz jaki samochód byście mi polecili?
Serasm
Nowicjusz

Auto: Nie mam

17 Kwi 2018, 22:05

Serasm napisał(a):najniższy przebieg jaki znalazłem to prawie 240 tyś. km

Serasm napisał(a):przebieg dobija do 300 000 km

i co w związku z tym? Myślisz że diesel będzie miał 150tysięcy? No będzie ale jak licznik będzie leciał drugi raz albo Ci go skręcą z 400-500tysięcy..

Jeśli dobrze zarabiasz albo nie masz ważnych wydatków to możesz brać Volvo w przeciwnym razie musisz pamiętać że S40/V40 nie należy do tanich w utrzymaniu.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Kwi 2018, 04:29

Nie oczekuje że pełnoletni diesel będzie miał 150tyś km przebiegu. Bardziej mnie interesuje czy w moim przypadku diesel będzie lepszy niż benzyna oraz jakie modele samochodów polecacie w tym przedziale cenowym.
Serasm
Nowicjusz