Pierwszy samochód... do 5000 zł

06 Lut 2008, 22:53

Witam! przymierzam się do zakupu pierwszych czterech kółek, jednak nie znam się wystarczająco na samochodach i proszę o pomoc w wyborze. Mam do dyspozycji maksymalnie 5000zł. Na oku mam opla calibre, vw golfa 3, widziałem że w tej cenie można dostać jeszcze bmw e36. Silnik maksymalnie 2 litrowy, najlepiej benzyna. Proszę o wypowiedzi właścicieli tych samochodów lub ewentualne inne propozycje
paul090
Nowicjusz

07 Lut 2008, 01:16

hmm.. dla fanów wymienionych przez Ciebie marek byłyby łakomym kąskiem. Jednakże należy spojrzeć na to poprzez rozsądek, skoro to pierwszy samochód na pewno nie chcesz by był kłopotliwy w eksploatacji. Polecam więc Hondę Civic, która na pewno nie przysporzy kłopotów a i prezentuje się dość okazale. Przykładowo:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
rządzić na drodze niekoniecznie znaczy być na niej najszybszym...
lukiwch
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wałbrzych

08 Lut 2008, 22:22

Tez jestem za Honda Civic ale v generacji tak jak ta druga u lukwicha w poscie.
Co do tamtych aut,które wymieniłes to co z tego ze mozesz kupic takiego Golfa czy BMW 3 za 5 tys skoro bedzie zajezdzony bez miłosci,lepiej kupić troszke starszy a zadbany i z lepszym wyposazeniem niż młodszy i zeby sie psuł co chwila
passek b5
Początkujący

08 Lut 2008, 22:35

a ja astre polecam mialem taka i sprzedalem pol roku temu wlasnie za 5k
bylem bardzo zadowolony
2,5 roku jazdy zero awarii :D
pzdr
Pawlo
Zaawansowany

Miejscowość: Bolesławiec

08 Lut 2008, 22:47

Seat Toledo
Zbyszek
Początkujący

08 Lut 2008, 23:06

Na pierwszy samochód bym polecił VW Golf 3 lub Seat Toledo ( nadają sie na te pierwsze samochody) :wink: Wybór należy do Ciebie jeśli wolisz mniejsze VW a jak wiekszy to Seat Toledo :twisted:
Daroo
Początkujący

09 Lut 2008, 09:14

w tej kasie mozesz pomarzyc o golfie III :)
pzdr
Pawlo
Zaawansowany

Miejscowość: Bolesławiec

09 Lut 2008, 11:48