Pierwszy Samochod - pomocy !!

24 Mar 2010, 22:58

Witam
Jestem świeżo upieczonym kierowcą. Od niedawna planuje zakup samochodu w cenie 9000-12000 PLN.
Zastanawialem się nad wieloma opcjami lecz zawsze jest jakies "ale", poprostu nie ma samochodów idealnych. Napisałem tu post z nadzieja porady kogoś doświadczonego.
A wiec jaki samochód polecacie w granicach owej ceny.
Obecnie zastanawiałem się nad:
- VW Golf 4
- Audi A4
- Ford Focus
- Alfa Romeo 156
- VW Passat B5
- Fiat Coupe
Z gotówka mam małe pole do popisu wiec może pomożecie mi znaleźć coś odpowiedniego dla mnie. Chętnie zapoznam się z waszymi propozycjami !!!.
Z góry dziex.
betrayer
Nowicjusz

Miejscowość: Przasnysz

24 Mar 2010, 23:06

Wszystkie które podałeś będzie ciężko kupić za te pieniądze. Z sensownym silnikiem tym bardziej.
Kierunkowskaz
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa (WI)

24 Mar 2010, 23:08

Nie koniecznie bo dobrego Focusa za 12tys idzie znaleść.Ja od siebie dodam Seat Cordoba albo Ibiza.
przykładowy link [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Mar 2010, 00:33

Na pewno nie Golf 4,jeżeli już to raczej 3 w tej cenie. O dobrego docusa będzie naprawde cięzko-wiem coś o tym. Wg mnei powinienes zastanowic się nad seatem ibiza,bo można coś upolowac za około 10tys z dobrym wyposażeniem oraz silnikiem.
Alkomaty
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa

25 Mar 2010, 13:49

a może Mitshubishi Carisma??
dominator1988
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: mazowieckie
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Ford Focus 1.8 tdci

25 Mar 2010, 13:53

wszystkie wymienione auta w tym budżecie będą padlinami

kolego, uwzględnij jeszcze tzw. pakiet startowy