Cześć, proszę o pomoc w związku z kupnem nowego samochodu. Jestem świeżo upieczonym kierowcą i kompletnie zielona w temacie. Planuję kupić własny samochód i mam problem z wyborem. Chciałabym ładne, małe, zgrabne autko, miałabym do zrobienia ok. 100k w weekendy i sporadycznie krótkie wyjazdy. Nie potrzebuję luksusu, byle dało się jeździć i było mnie na niego stać. Zastanawiałam się nad corsą b bądź golfem 3. Mój budżet to jak na dzień dzisiejszy max. 3 000. Prosiłabym o jakiekolwiek rady.
A jak bys chciał cos mlodszego i krajowego to polecam ci Fiata Seicento. 900/1100 oba silniki są dobre 1100 troche bardziej dynamiczny ale to nie znaczy że 900 to jakiś zamuł i jeszcze jedno nie wiem jak 1100 ale 900 bardzo dobrze znosi gaz sam mam 900 + LPG i polecam. Te auta są mało awaryjne a części są tanie. [link do oferty na Allegro wygasł]
Kia Niro Hybrid - test spalania Ten kompaktowy crossover jest jedynym w tym zestawieniu reprezentantem innego kraju niż Japonia. Oferowany od 2016 roku przez koncern Kia model Niro jest pierwszym crossoverem tej marki z napędem hybrydowym. W 2019 roku poddano ...
Gruntownie zmodernizowana Skoda Octavia Udoskonalona Škoda Octavia opuszcza już centralne zakłady marki w Mlada Boleslav. Dzięki przeprojektowanej przedniej i tylnej części nadwozia oraz najnowocześniejszym rozwiązaniom z zakresu asystentów prowadzenia, ...
Za Astra mozesz się porozglądać tylko zwróć uwagę na to czy nie ma rdzy bo to będzie już naprawdę wiekowy samochód. Ode mnie propozycja Lanosa z lpg i silnikiem 1.5 lub 1.6.
13 sekund to niby nie zły wynik jak na 900.Tylko co z tego. Nikt przy normalnej jeździe nie kręci samochodu do 6 tys obrotów. Ważne jak ten samochód jeździ w zakresie obrotów najczęściej użytkowanych czyli powiedzmy 2000-3500 obr/min. I podejrzewam, że będzie cienko.
SC 900 39KM 18 s do setki [link do autocentrum.pl wygasł] Żeby nie było że jakiś błąd. Tico- lżejsze, 2KM więcej 17s do setki [link do autocentrum.pl wygasł]