Pilnie kupie do max 7 tys. Opla

04 Cze 2009, 09:54

Witam chce kupic jakiegos Opla. Zastanawiam sie nad Calibra lub Omega. Silnik minimum 2 litry i z gazem. Moze ktos pomoc? Opisac jakie bedzie spalanie i awaryjnosc? Dzieki z gory
Servis Calibra
mikas24
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 222
Miejscowość: Zawiercie

04 Cze 2009, 10:00

Jesli chodzi o Omege B wersja sedan 2.0 136 KM 16 V to masksymalne spalanie LPG wynosi 13.1 l
Honda Civic V 1.5 101 KM-93'
Renault Safrane 2.0 12V 132 KM-94'
Rover 218 TD 1.8 88 KM-94'
Rover 216 GTi 122 KM-93'
Obecnie Rover 600 SDi 2.0 105 KM
Pawkaz
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Rover 600 SDi
Silnik: 2.0 SDi 105 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Cze 2009, 13:08

może omega w dieslu? to są te same silniki co w bmw e34.kopa mają niezłego.szukałbym omegi rowniez ze wzgledu na tylny napęd no ale nie każdy go jednak lubi.calibre w dobrym stanie jest kupić trudniej.obstawiam za omegą.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Miejscowość: Dolnyśląsk

04 Cze 2009, 17:28

matttias1234 napisał(a):może omega w dieslu? to są te same silniki co w bmw e34.kopa mają niezłego.


nie są takie same mają mniejszą turbinę, mniejszą moc i trochę częściej się psują, pala przy tym jak smoki ok. 10 L ON/100 km
co do kopa to nie wiem czy jest to jakiś niezły kop, 1,5 tonowa omega i silnik 130 PS to wiesz z pod świateł to objeżdżam civikiem 1.3 :mrgreen:

jeżeli już omega to silnik benzyna 2.5 V6 już jedzie pali tyle co 2.0, chociaż 3.0 też pali tyle samo co 2.5, jeździłem takim i tu już można powiedzieć że kop jest :mrgreen: i to całkiem niezły.

Co do awaryjności to wiadomo opel jest dosyć awaryjny a szczególnie wszystkie silniki ecotec, po prostu ma za dużo czujników, elektroniki i to się sypie, po za tym wycieki przy silniku to też bolączka opili, w 90% jak otwieram maskę i jest tam ecotec to zawsze się z kądś leje :mrgreen:

koszty utrzymania omegi są wyższe w porównaniu np. z calibrą, w sumie to już taka limuzyna, komfort jazdy niesamowity tu już płyniesz :mrgreen:

ogólnie fajne auto ale jeżeli brałbym to tylko z 2.5 V6 lub 3.0 V6 mając świadomość że trzeba będzie i tak walić $$$ w niego

no a klasyczny napęd jest ok, jest dużo lepszy niż na przód ale wymaga lepszej techniki jazdy
andrewb25
 

04 Cze 2009, 19:27

po co ci taki duzy silnik jak go chcesz za gazowac ? nie stac cie to kup cos mniejszego :D
kamil3k1991
Nowicjusz
 
Posty: 45
Miejscowość: ok Żywca

05 Cze 2009, 08:32

Diesel odpada. A mugl by byc wlasnie 3.0MV6 tylko z gazem. A wlasnie jak z gazem w tym aucie? A jesli Calibra to najlepiej 2,5 litra i tez gaz :grin: A jak z awaryjnoscia tych silników?
Servis Calibra
mikas24
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 222
Miejscowość: Zawiercie

05 Cze 2009, 12:27

co do omegi 2.5 i 3.0 V6 jeżeli lpg to oczywiście instalacja sekwencyjna i to nie byle jaka, musi być na dobrych podzespołach i dobrze założon, niestety tak jak ci pisałem ten motor ma masę różnych czujników nieraz na benzynie może ci figla spłatać nie mówiąc już o lpg.
jeździ się tym naprawdę przyjemnie

[ Dodano: Pią Cze 05, 2009 12:33 ]
kamil3k1991 napisał(a):po co ci taki duzy silnik jak go chcesz za gazowac ? nie stac cie to kup cos mniejszego :D


jak się nie znasz to się nie odzywaj,sam jeżdżę autem z dużym motorem i+ LPG, spalanie wychodzi mnie jak bym miał diesla, a moc jest, przyspieszenie i w portfelu nie ubywa,
z reguły przy większych silnikach dawano też najlepsze wyposażenie i o to chodzi

nie wszystko dla pier... burżui :twisted: haha
andrewb25
 

06 Cze 2009, 01:30

ja bym ci polecał kalibre jezeli lubisz bardziej na sportowo
Z resztkami tchu...
<3 civic <3 DOHC VTEC <3
TOLEDO
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 249
Miejscowość: Warszawa - Marysin