Witam:) Ostatnio postanowiłem zrobić porządnie hamulce w moim aucie <Audi A6 C5 1.8 turbo 150 km Kod silnika AEB>. Kupiłem klocki i tarcze jednej firmy Bosch oraz mowy płyn hamulcowy K2 Dot 4. Przy wymianie nie było najmniejszych problemów wszystko pięknie ładnie poszło, tłoczki cofnięte na maxa bez problemu, prowadniczki też nie zapieczone ogólnie wszystko oki. Poskładałem wszystko, wymieniłem płyn, hamulce odpowietrzane na 100% wszystko powinno grać ale niestety nie gra , wymiane zrobiłem we czwartek i od tego czasu czuje że coś tam w jednym kole przyciera:/ i gdy wolniutko dojeżdżam np do pasów lub skrzyżowania słychać głośnie nie wiem jak by to nazwać piszczenie ale to tak jakby stary PKS na przystanku sie zatrzymywał:/ troche to męczące i wstyd jak fix:( koła w sumie sie nie grzeją nadto normalna temp, tarcze ciepłe ale bez przesady. [link wygasł]
I teraz moje pytanie jak może być tego przyczyna?? Jak długo mogą docierać sie takie hamulce?? Czy może te tuleje gumowe na rysunku mają coś z tym wspólnego??
witaj, te wskazane tuleje gumowe pracuja po ustawieniu zacisku minimalnie , wg mnie piszczy przez materiał klocka, rant klocka -faza zrobiona ? klocki i częsci Boscha robia w róznych krajach Eu i nie tylko
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
Za cały komplet zapłaciłem 480 złotych i miałam nadzieje że będzie git:/. Te tuleje gumowe wiem jak pracują tylko czy ich ewentualne zużycie <rozbicie> nie będzie miało wpływu na ustawienie sie klocka względem tarczy??. A jak chodzi o fazy to sam nic nie przerabiałem, to co mam je wyjąć i ofazować??
nowe klocki mają oryginalnie duże fazy przy tym kole które piszczy /bardziej/ wyjmij i wygładz płótnem sciernym krawedż/rant/ fazy do płaszczyzny tarcia
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
Raczej to nie pomoże... ostatnio mialem podobny klops z naszym autem rodzinnym!!! Meganką w dieslu, wlozylem klocki Ferodo Premier niby kozacka firma... ale jakas taka dziwna mieszanka powierzchni ciernej byla iz piszczaly niemilosiernie przy drobnym hamowaniu... Bosch niestety nie jest firmą "najlepsza" bynajmniej w ukladach hamulcowych... Podsumowujac wymienilismy tarcze z klockami na Tarcze TAROX G88 + klocki i tu uwaga TRW!!! hamowanie bajeczne, cisza i spokoj... juz latamy okolo 2 tygodni i nic sie nie zapowiada na pogorszenie jakosci , a i jeszcze wlozylismy do tej meganki przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy HoseTechnik... ogolnie kozak. powodzenia w naprawach
Znam się na układach hamulcowych piszcie, dzwońcie 695886464
Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować? Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
Toyota Sports 800 - legenda modelu Toyota Sports 800 to pierwszy sportowy samochód firmy Toyota i pierwszy na świecie kabriolet z dachem typu Targa. Eksperymentalny prototyp Toyota Sports 800 Gas Turbine Hybrid był także zapowiedzią bijącego dziś rekordy ...
Sprawa załatwiona:) przeczyściłem wszystkie powierzchnie w jarzemkach po których suwa sie klocek, posmarowałem pastą miedzianą te powierzchnie, ze starych klocków założyłem podkładki antywibracyjne <w boschach były to badziewne naklejki a w trw cieniutkie blaszki które pasowały na klocki boscha> i jest po sprawie:), zero piszczenia a hamulce brzytwa:D
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.