Po wymianie kompletnych hamulcw dziwne odgosy Audi A6C5 1.8T

30 Wrz 2012, 18:39

Witam:)
Ostatnio postanowiłem zrobić porządnie hamulce w moim aucie <Audi A6 C5 1.8 turbo 150 km Kod silnika AEB>. Kupiłem klocki i tarcze jednej firmy Bosch oraz mowy płyn hamulcowy K2 Dot 4. Przy wymianie nie było najmniejszych problemów wszystko pięknie ładnie poszło, tłoczki cofnięte na maxa bez problemu, prowadniczki też nie zapieczone ogólnie wszystko oki. Poskładałem wszystko, wymieniłem płyn, hamulce odpowietrzane na 100% wszystko powinno grać ale niestety nie gra :cry:, wymiane zrobiłem we czwartek i od tego czasu czuje że coś tam w jednym kole przyciera:/ i gdy wolniutko dojeżdżam np do pasów lub skrzyżowania słychać głośnie nie wiem jak by to nazwać piszczenie ale to tak jakby stary PKS na przystanku sie zatrzymywał:/ troche to męczące i wstyd jak fix:( koła w sumie sie nie grzeją nadto normalna temp, tarcze ciepłe ale bez przesady.
[link wygasł]

I teraz moje pytanie jak może być tego przyczyna?? Jak długo mogą docierać sie takie hamulce?? Czy może te tuleje gumowe na rysunku mają coś z tym wspólnego??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

30 Wrz 2012, 19:05

witaj,
te wskazane tuleje gumowe pracuja po ustawieniu zacisku minimalnie ,
wg mnie piszczy przez materiał klocka, rant klocka -faza zrobiona ?
klocki i częsci Boscha robia w róznych krajach Eu i nie tylko :oops:
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

30 Wrz 2012, 19:18

Za cały komplet zapłaciłem 480 złotych i miałam nadzieje że będzie git:/. Te tuleje gumowe wiem jak pracują tylko czy ich ewentualne zużycie <rozbicie> nie będzie miało wpływu na ustawienie sie klocka względem tarczy??. A jak chodzi o fazy to sam nic nie przerabiałem, to co mam je wyjąć i ofazować??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

30 Wrz 2012, 19:28

nowe klocki mają oryginalnie duże fazy
przy tym kole które piszczy /bardziej/ wyjmij i wygładz płótnem sciernym krawedż/rant/ fazy do płaszczyzny tarcia
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

30 Wrz 2012, 19:31

Jutro i tak miałem je wyciągać i sprawdzać więc od razu przygładze:). Dzięki wielkie i pozdrawiam:)
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

04 Paź 2012, 12:18

Raczej to nie pomoże... ostatnio mialem podobny klops z naszym autem rodzinnym!!! Meganką w dieslu, wlozylem klocki Ferodo Premier niby kozacka firma... ale jakas taka dziwna mieszanka powierzchni ciernej byla iz piszczaly niemilosiernie przy drobnym hamowaniu... Bosch niestety nie jest firmą "najlepsza" bynajmniej w ukladach hamulcowych... Podsumowujac wymienilismy tarcze z klockami na Tarcze TAROX G88 + klocki i tu uwaga TRW!!! hamowanie bajeczne, cisza i spokoj... juz latamy okolo 2 tygodni i nic sie nie zapowiada na pogorszenie jakosci :), a i jeszcze wlozylismy do tej meganki przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy HoseTechnik... ogolnie kozak. powodzenia w naprawach :)
Znam się na układach hamulcowych :) piszcie, dzwońcie 695886464
UncleDede
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Auto: BMW 550i E61 M pakiet
Silnik: 4,8 V8 367KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Toyota Sports 800 - legenda modelu
    Toyota Sports 800 to pierwszy sportowy samochód firmy Toyota i pierwszy na świecie kabriolet z dachem typu Targa. Eksperymentalny prototyp Toyota Sports 800 Gas Turbine Hybrid był także zapowiedzią bijącego dziś rekordy ...

04 Paź 2012, 12:37

Sprawa załatwiona:) przeczyściłem wszystkie powierzchnie w jarzemkach po których suwa sie klocek, posmarowałem pastą miedzianą te powierzchnie, ze starych klocków założyłem podkładki antywibracyjne <w boschach były to badziewne naklejki a w trw cieniutkie blaszki które pasowały na klocki boscha> i jest po sprawie:), zero piszczenia a hamulce brzytwa:D
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

04 Paź 2012, 12:42

No to spoko... jak polatasz troche to napisz czy znow nie piszcza? bo u nas Ferodo mocno wkurzaly
Znam się na układach hamulcowych :) piszcie, dzwońcie 695886464
UncleDede
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Auto: BMW 550i E61 M pakiet
Silnik: 4,8 V8 367KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006