Pochwal się swoim stuningowanym samochodem i wygraj konkurs „NEED FOR SPEED™ PROSTREET CAR”
Czy Twój samochód przyciąga wzrok? Wyróżnia się wśród tłumu jednakowych seryjnych wozów? Weź udział w trzeciej edycji konkursu na najciekawszy tuning samochodu. Atrakcyjne nagrody czekają na każdego, kto ukończył 18 lat oraz z pasją wprowadza zmiany i poprawki do swojego auta.
Zasady są proste. Prześlij w terminie od 1 lutego do 20 czerwca 2008 roku trzy zdjęcia w formacje jpg (maksymalna rozdzielczość – 1024 x 768 pikseli) stuningowanego samochodu – prezentujące go z przodu, z boku i z tyłu oraz zgłoś pojazd do konkursu przez zakładkę „Weź udział!” na stronie NFScar. Na samochodzie obowiązkowo umieść logo gry Need for Speed ProStreet dostępne w zakładce „Pobierz”. Najważniejsza jest kreatywność i pomysłowość. Pod uwagę będzie brane także nawiązane do serii Need for Speed oraz jakość wykonania tuningu auta.
Samochód możesz zgłosić w jednej z dwóch kategorii: – „Tuning amatorski” – jeśli wszystkie przeróbki wykonałeś samodzielnie lub z pomocą przyjaciół – „Tuning profesjonalny” – jeśli reprezentujesz firmę lub instytucję prezentującą tzw. demo-cary
W każdej z kategorii jury wyłoni 10 najciekawszych projektów, które znajdą się w ścisłym finale, a spośród nich podczas pokazu „na żywo” nagrodzi trzech zwycięzców.
Nagrody w kategorii „Tuning amatorski”: I miejsce – 3 000 PLN ufundowane przez Electronic Arts Polska oraz tuning wizualny w firmie AutoR/AGT o wartości 5 000 PLN II miejsce – system audio (odtwarzacz audio z głośnikami) firmy CLARION III miejsce – komplet opon ufundowanych przez firmę TOYO
Nagrody w kategorii „Tuning profesjonalny”: I miejsce – 3 000 PLN ufundowane przez Electronic Arts Polska oraz kupon na części objęte promocją "Need for Speed" w Inter-Cars TUNING DIVISION o wartości 3 000 PLN II miejsce – system audio (odtwarzacz audio z głośnikami) firmy CLARION III miejsce – komplet opon ufundowanych przez firmę TOYO
Partnerami konkursu są: AutoR, AGT, Inter-Cars, CLARION i TOYO.
Regulamin konkursu jest dostępny na stronie: http://polska.ea.com/nfscar.
Toyota Corolla TE27 (1972–1974) To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.