Początkujący kierowca szuka taniego używanego auta

12 Gru 2009, 14:28

Witam forumowiczów. Jestem początkującym kierowca prawko mam od paru miesięcy. Chce kupić samochód tak żeby zmieścić się ze wszystkim w około 3000zł. Auto jest mi potrzebne od lutego, będę nim jeździć trasy około 60km. Jestem kompletnym laikiem w sprawach motoryzacji, gdyby sytuacja nie wymusiła to prawdopodobnie w ogóle nie zdecydował bym się na robienie prawka.
Rozmawiałem trochę z ludźmi którzy siedzą w temacie i nakierowali mnie w stronę używanych aut japońskich - słyszałem, że mimo wieku, cechują się niezawodnością, lekką pracą skrzyni biegów i sprzęgła. Są to cechy których właśnie oczekuje od auta. Nie będę ukrywać, że najbardziej zależny mi na tej niezawodności, żebym nie musiał potem w auto za dużo wkładać i tracić niepotrzebnie czasu(no ale pewnie każdy tego oczekuje).
Celowałem generalnie w toyote starlet, ale nic ciekawego nie znalazłem.

W obecnej chwili zastawiam się na kupnem Nissan Sunny 1.6 SLX z 89r. za ok 2000zł.

Zdaje sobie sprawę, że na pewno na start trzeba będzie coś w auto włożyć. Kupując auto jechał bym z osobą która jest w stanie wstępnie ocenić czy wszystko jest oki.

Chciał bym usłyszeć wasze opinie na ten temat, bo jak by nie było to auto ma 20 lat! Jeśli macie jakieś inne poglądy na temat japońców, pomysły co było by dla mnie dobre, to bardzo proszę o komentarz.
IronMan
Nowicjusz

Miejscowość: śląsk

12 Gru 2009, 14:40

W tej kwocie nawet nie pakuj sie w stare japonce bo to beda skarbonki bez dna,ja w tej kwocie polecil bym Ci Fiata CC 900 no chyba ze potrzebujesz wieksze to jakis Polonez
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback