POdłaczenie radia i pytanie odnośnie wzmacniacza...

16 Sie 2011, 15:52

Witam. Może dla niektórych moje pytania będą smieszne no ale jestem troche zielony w tych sprawach i mam nadzieje ze ktoś mnie poratuje. Otóż mam Skode Octavie z 98 roku , i chce kupic nowe radio..Do podłaczenia do radia mam dwie duże wtyczki a z tego co widziałem to teraz wiekszośc nowych radioodtwarzaczy ma miejsce na jedną kostke tylko? I pytanie drugie : radio chce kupic o mocy 4x 50w , lub 4x 53 w , a głośników troche mam bo z tyłu 2x 400 w + 2x 80 w + 2 małe gwizdki + w przednich drzwiach chyba 2x 80w i tez 2 takie małe. I pytanie czy piotrzebował bede wzmacniacz do tylu głośników żeby to jakos grało??
luki1304
Początkujący

Miejscowość: Piła

16 Sie 2011, 19:54

Samo radio na 100% nie uciągnie tylu głośników i to jeszcze takiej mocy a jak kostki w radiu różnią się od tych w samochodzie to trzeba dobrać i dokupić kostkę ISO - [link do oferty na Allegro wygasł]
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

17 Sie 2011, 13:32

Nie patrz na moce radia. Te 4x53W to chwyt marketingowy. Ważna jest tylko moc rms a ta w radiach waha się między 15-19W. A do nowego radia przeważnie od razu jest dawana przejściówka na iso. Jednak tak jak poprzednik uważam że to za dużo głośników na radio i potrzebować będziesz wzmacniacz. A te 2x400W to jakieś jajka? I moc pewnie pmpo na dodatek. Jakby nie było tych głośników to radio dało by radę z pozostałymi ośmioma. U mojego brata jest seryjnie 8 głośników i kenwood z najniższej serii daje im bezproblemowo radę.
zenek1988
Początkujący

Miejscowość: Zendek
Prawo jazdy: 08 06 2006
Auto: seat ibiza 6l1
Silnik: 1.2 69 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sala koncertowa na czterech kołach