No to może zróbmy inaczej - na zdjęciu masz czarną kostkę z 4 kabelkami - brązowy, czerwony, zielono - niebieski i biało - niebieski.
Z tego co wiemy, to dysponujesz miernikiem i umiesz go obsługiwać, a to już połowa sukcesu przy takich rzeczach
Ale dla pewności dopiszę, że przy pomiarach napięcia w samochodzie miernik ustawiamy na zakres 20V prądu stałego ( oznaczenie - jedna dłuższa kreska i i kilka krótkich przerywanych, nie fala ).
I teraz posprawdzaj napięcia na tych 4 przewodach przy wyłączonej stacyjce, potem na włączonej stacyjce, potem przy wyłączonej stacyjce i włączonych światłach pozycyjnych. Nie widzę też tam czarnego przewodu, na którym zawsze jest masa, ale może to być przewód brązowy ( np. w Skodach tak jest ). Ale dla pewności robiąc te pomiary o których piszę, elektrodę czarną przyłóż nie do przewodów, tylko do masy samochodu.
No i może na radiu masz schemat jak podłączyć, a jak nie, to zapodaj model tego Blaupunkt-a. Może uda się znaleść schemat.
Może wtedy damy radę ci napisać, jaki kabelek z auta trzeba podłączyć z jakim kabelkiem z radia.
Ze światłami nie kombinuj, bo każde swiatła mają swoje bezpieczniki, których amperaż jest obliczony proporcjonalnie do poboru prądu i ewentualnego zwarcia.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...