Podłączenie Soobofera do radia.

14 Cze 2019, 13:23

Witam,
Na wstępie zaznaczę ze jestem amatorem w dziale elektryki/ elektro mechaniki samochodowej. Przenoszę Subwoofer ze starego auta do nowego( w starym wszystko normalnie działało)
Mam problem z podłączeniem Subwoofera do radia.Wszystkie kable mam podłączone.(Od akumulatora itp masa itp). Został mi jeden niebieski kabelek do podłączenia . Niby jest to kabel "REMOTE" i ma być podłączony do "REM" radia . W załączniku są zdjęcia czy ktoś mógłby mi powiedzieć do którego kabelka czy wtyku w kostce mam podłączyć ten niebieski kabelek ? . Z góry dziękuję.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Mola1996Si
Nowicjusz

Prawo jazdy: 22 05 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volkswagen Passat B6
Silnik: 2.0 TDI 140 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

14 Cze 2019, 13:49

Mola1996Si napisał(a):Został mi jeden niebieski kabelek do podłączenia . Niby jest to kabel "REMOTE" i ma być podłączony do "REM" radia
Z tego co piszesz jest to kabelek wzbudzający subwoofer po włączeniu radia. Ze schematu który załączyłeś wygląda na to że będzie to pin nr. 17.
Powinno na nim pojawić się napięcie po włączeniu radia które uruchomi subwoofer po wyłączeniu radia powinno zniknąć. Możesz to sprawdzić multimetrem zanim podłączysz się z niebieskim kabelkiem.

Rozumiem, że kable zasilające subwoofer (+) i (-) już podłączyłeś pod akumulator i masz tam jakiś bezpiecznik?
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

14 Cze 2019, 23:26

Dzięki za szybką odpowiedź,tak oczywiście mam podpięte wszystko, plus do akumulatora i mam bezpiecznik. Czyli mówisz żeby się wbic tym kabelkiem w pin 17 i powinno zadziałać wszystko. Postaram się zdziałać coś w ten weekend. W razie co będę pytał i dam znać.
Mola1996Si
Nowicjusz

Prawo jazdy: 22 05 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volkswagen Passat B6
Silnik: 2.0 TDI 140 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna