Podłączenie wideorejestratora nie przez gniazdo zapalniczki

27 Mar 2015, 16:47

Witam,
Na wstępie dodam, że jestem laikiem w tym temacie, chcę zakupić kamerkę do auta do Peugeota 407, w związku z czym mam pytanie, czy istnieje możliwość podłączenia kamerki ale nie przez gniazdo tylko w jakiś inny sposób? chodzi o schowanie kabla, wiem, że 407 ma automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne ze źródłem prądu, ale czy istnieje możliwość jakoś bezpośrednio podłączyć do tego lusterka kamerki?
Z góry dziękuję za odpowiedź
luftenstein
Obserwowany

Prawo jazdy: 20 07 1981
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: Peugeot 407
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

27 Mar 2015, 17:26

Ja mam u siebie poprowadzony kabel pod podsufitką dalej słupkiem A i za schowkiem a żeby nie zajmować zapalniczki to mam przylutowane bezpośrednio do kabli od zapalniczki przez dodatkowy bezpiecznik.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

27 Mar 2015, 19:33

Czyli, można ,musze znaleźć dobrego majstra, który ogarnie mi temat bez szkód, dziękuję za odpowiedź
luftenstein
Obserwowany

Prawo jazdy: 20 07 1981
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: Peugeot 407
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

28 Mar 2015, 18:11

Tylko zanim podłączycie to upewnij się na jakie napięcie jest wideo rejestrator żeby nie uszkodzić urządzenia.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sztuka jazdy w warunkach zimowych