POLO 1,4 16V 2000r

09 Cze 2011, 09:17

Od ponad roku męczę się z problemem który nawiedził mój samochód jestem kobietą więc za bardzo nie znam się na samochodach więc po kolei odwiedzałam warsztaty samochodowe które nie pomogły. Mój samochód stracił moc cisnę na gaz a jego to w ogóle nie rusza, czasem mam też problemy z odpalaniem czasem przy rozgrzanym silniku a czasem przy zimnym. Za każdym razem samochód podłączany był pod komputer i nikt nie wie co jest. Zostało wymienione: filtry oleje, pasek rozrządu, sonda lambda, pompa paliwowa, czujnik temperatury dodam również że zostały sprawdzone katalizatory i wszystko z nimi jest ok czyli są drożne. Zaprowadziłam samochód do kolejnego mechanika który stwierdził że trzeba wymienić zawór recyrkulacji spalin czy ktoś może mi powiedzieć czy to może być przyczyna mojego problemu?
Ostatnio edytowany przez Evela24, 09 Cze 2011, 10:50, edytowano w sumie 1 raz
Evela
Evela24
Nowicjusz

Miejscowość: Inowrocław

09 Cze 2011, 19:15

Kochana jedz to jakiegos mechanika niech Ci sprawdzi Cisnienie w tłokach i napisz jakie byly winiki koszt sprawdzenia to jakies 30 zl
Kochaj i szanuj swoje auto a wzamian sie odwdzieczy:)
kamilszczak00
Początkujący

Miejscowość: Biała Podlaska

09 Cze 2011, 20:53

Zawór recyrkulacji może wpływać na moc i odpalanie silnika. Najlepiej na próbę zaślepić i sprawdzać czy auto "odżyło"
arciasty
Stały forumowicz

Miejscowość: koluszki

09 Cze 2011, 21:49

arciasty napisał(a):Zawór recyrkulacji może wpływać na moc i odpalanie silnika

Może ale komputer wykrył by błąd zaworu EGR.
Ja bym sprawdził wyprzedzenie zapłonu - tego komp nie pokaże ale to istotna rzecz.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

10 Cze 2011, 08:25