Polonez Atu Plus dorbne usterki

12 Lut 2009, 12:51

Witam.Mam pytano Posiadam polona atu plus 1,6,98r pełny wtrysk .Mój problem z autem polega na odpalaniu tzn nie pali na benzynie czyli pompka nie podaje(pewnie padła)ale za nic nie mogę jej zlokalizować-teraz pale go awaryjnie na gazie ale to nie jest dobre dla auta trzeba go trzymać na obrotach żeby złapał odpowiednią temperaturę bo inaczej go przełączy na paliwo i gaśnie-proszę o szybką pomoc-Dzięki i Pozdrawiam
DragsterLCA
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Legnica
  • 12 Lut 2009, 18:39

    Pompka paliwa jest w baku.Wyjmij koło zapasowe i odkręć ten czarny dekielek.Pod nim jest pompka i czujnik poziomu.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    12 Lut 2009, 19:35

    Dzięki MotoAlbercik-już doszedłem do jej zlokalizowania-ale co lepsze to, to że jak zdjąłem z niej przewody prądowe to jeden trzpienik prądowy był czarny tak jak by sie nadfajczył i wychodzący z pompki też po oczyszczeniu obu pompka zaczęła śmigać ale gdy 2godziny później poszedłem go odpalić już nie działała .Czyli wniosek prosty kupić nową a może jakieś inne rozwiązanie mi podrzucisz :?: Piękne Dzięki-Pozdrawiam
    DragsterLCA
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Legnica

    13 Lut 2009, 09:36

    Końce tych konektorków przeczyszć dokładnie szczotką drucianą i po włożeniu ich do styków pompki,posmaruj wazeliną techniczną albo zwykłym smarem.Chyba,że masz silikon w sprayu.Sprawdz też bezpiecznik pompy,czy nie wygląda tak samo jak te styki.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    14 Lut 2009, 16:47

    Dzięki za pomoc zrobiłem tak jak pisałeś ,pompka śmiga aż miło ale zrodził się nowy problem a mianowicie dalej mi nie chodzi na paliwie tzn.jak ją uruchomiłem to pochodził z 30sek. i zgasł awaryjnie na gazie pali i jest oki ale jak pale na benzynie to ni chuchu.Paliwo w zbiorniku jest pracuje za każdym razem(pompka)a jednak nie pali :? ręce mi opadają a na warsztat jakoś mnie teraz nie stać-Proszę podpowiedz coś-dzięki i Pozdrawiam...Wycieków nie ma sprawdzałem
    DragsterLCA
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Legnica

    14 Lut 2009, 16:57

    Jeżeli długo było jeżdżone na samym gazie to przyczyną nie palenia na benzynie mogą być wtryski.
    jurek62
    Początkujący
     
    Posty: 141
    Miejscowość: warszawa ząbki
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Lamborghini Miura P400 Roadster
      Miura Roadster to kolejny rarytas w świecie sportowych kabrioletów. Włosi nigdy nie wprowadzili do produkcji wariantu cabrio swojej ikony – uznawanej przez niektórych za pierwszy supersamochód w ...

    14 Lut 2009, 21:29

    Wtryski może też mają duże znaczenie ale dlaczego np przedwczoraj zrobiłem na samym paliwie około 40km po pierwszym przeczyszczeniu styków pompki coś mi tu nie za bardzo pasuje :?: hmm-nie wiem normalnie albo kupie z 5-kę paliwa obleje podpale i z bani...żartuje to świetne autko jak dla mnie mam go 3 lata i to pierwsza taka "poważniejsza" usterka-Pozdrawiam
    DragsterLCA
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Legnica

    14 Lut 2009, 23:51

    A co się dzieje,jak uruchomisz silnik na LPG i przełaczysz go na Pb?Pracuje,czy też gaśnie?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    15 Lut 2009, 01:08

    Gaśnie na niskich i na wysokich obrotach jak go przełączam na lpg oczywiście-zero reakcji na bp :cry:
    DragsterLCA
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Legnica

    17 Lut 2009, 17:59

    No to sprawdz jeszcze,czy paliwo wogóle dochodzi do listwy wtryskiwaczy - zdejmij przewód doprowadzający paliwo do listwy,zmostkuj przekaźnik pomki paliwa i sprawdz,czy paliwo leci i czy ma dobre ciśnienie - musi lecieć dość szybko całym przekrojem węża.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    19 Lut 2009, 15:46

    Czy możesz sprecyzować co masz na myśli mówiąc zmostkować przekaźnik pompki paliwa bo nie bardzo rozumiem
    DragsterLCA
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Legnica

    19 Lut 2009, 18:28

    Ok dzięki za pomoc już jest ok.dałem rade ale z waszą pomącą oczywiście wielki szacun z mojej strony dla was -MotoAlbercik jesteś wielki-Pozdrawiam :D
    DragsterLCA
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Legnica

    19 Lut 2009, 22:04

    Napisz jeszcze co było przyczyną.A zmostkować,to znaczy połączyć dwa styki przekaźnika - wejście i wyjście zasilania,czyli pin 30 i 87.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    19 Lut 2009, 22:40

    A więc przyczyną był mój błąd ,a mianowicie-kostka wychodząca z pompki była podfajczona i to dość obficie więc ją wypierdzieliłem a za pomocą szybko złączek połączyłem przewód prądowy z pompką i co się okazuje?zamieniłem przewody czyli pompka pracowała ale w odwrotną stronę(człowiek uczy się na błędach) Zrobiłbym to szybciej ale pogoda kiepska bo mróz i śnieg non toper .Więc pierdoła no ale cóż...teraz lata moje cacuszko aż miło-Pozdrawiam :lol:
    DragsterLCA
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Legnica

    06 Mar 2009, 19:22

    Witam mam problem z moim Poldkiem-po zapuszczeniu silnika cyka sobie z jakieś 2 min. a następnie płyn chłodzący cofa się do zbiorniczka wyrównawczego i go wypierdziela na zewnątrz a temperatura leci na maksimum.Proszę o pomoc co może być przyczyną?(Atu Plus 1,6 pełny wtrysk 98r)Dzięki za pomoc-Pozdrawiam
    _________________
    Nauka nie idzie w las tylko w nas...
    Nauka nie idzie w las tylko w nas...
    DragsterLCA
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Legnica