REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
laska napisał(a):Witam
Podczas jazdy ,gdy silnik osiąga ok.60 stopni ,następuje jego zgaśnięcie.Dziwi mnie to ,gdyż na postoju silnik rozgrzewa się do temperatury ok.93 stopni ,włącza się dmuchawa i wydaję się ,że wszystko pracuje normalnie.Dodając gazu silnik gaśnie.Przy próbie ponownego uruchomienia nie słychać ,aby pracowała pompka paliwowa.Dopiero po ostygnięciu silnika przy ponownym uruchomieniu słychać pracującą pompkę i silnik odpala.Dzieję się tak zarówno podczas pracy silnika na paliwie jak i na gazie.
Bardzo proszę o pomoc!
pozdrawiam
andrzejau napisał(a):
Witam!
Ja też mam taki problem jak kolega wyżej. Dzieje się tak od 16 lutego... ;/ więc już trochę czasu minęło. Zapalam bez żadnego problemu, ruszam... i jadę. Gdy zatrzymuję się np. na światłach to gaśnie. Potem mam problem z odpaleniem. Jak załapie to muszę uważać na gaz, gdyż przy dawaniu gazu silnik przerywa i potrafi znowu zgasnąć ;/ ! Jak zapali i już chodzi to nie ma takiej mocy jaką miał, jaką powinien mieć... W ostatni piątek poszedłem go odpalić i d***a. Nie zapaliłtylko jakby bekał... tzn. łapał ale gasł! Gdy ja byłem w pracy ojciec odpalił go bez żadnego problemu (ja później też). Dodam, że układ jest nowy (świece, przewody, cewka, moduł...). Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
laska napisał(a):andrzejau napisał(a):
Witam!
Ja też mam taki problem jak kolega wyżej. Dzieje się tak od 16 lutego... ;/ więc już trochę czasu minęło. Zapalam bez żadnego problemu, ruszam... i jadę. Gdy zatrzymuję się np. na światłach to gaśnie. Potem mam problem z odpaleniem. Jak załapie to muszę uważać na gaz, gdyż przy dawaniu gazu silnik przerywa i potrafi znowu zgasnąć ;/ ! Jak zapali i już chodzi to nie ma takiej mocy jaką miał, jaką powinien mieć... W ostatni piątek poszedłem go odpalić i d***a. Nie zapaliłtylko jakby bekał... tzn. łapał ale gasł! Gdy ja byłem w pracy ojciec odpalił go bez żadnego problemu (ja później też). Dodam, że układ jest nowy (świece, przewody, cewka, moduł...). Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Zwróć uwagę na poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym.Jeżeli masz ubytki,nawet niewielkie może to być sygnałem o pęknięciu uszczelki pod głowicą ,pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem(w najcieńszym miejscu uszczelki).Silnik zapala ,ale nie ma mocy i po pewnym czasie gaśnie.Jest to przyczyną dostania się płynu chłodzącego do któregoś z cylindrów.
Czy wyczułeś delikatny zapach wodorotlenku z rury wydechowej?
Jest to niewątpliwy sygnał do wymiany uszczelki![]()
Problem ten miałem ,rozwiązując go właśnie w ten sposób.