Polonez Caro Plus - pierwsze odpalenie ;)

15 Cze 2011, 09:50

Witam, zacznę od tego że nie do końca wiedziałem do którego działu to wklepać, mam nadzieje że wybrałem dobry :)

więc tak: Mam okazję kupić Poloneza :) Caro Plus z 98 roku auto jest od znajomego i ma przejechane ok 95tyś km. (przy przebiegu 15tyś km wymieniany był silnik na gwarancji) auto jeździło do marca 2010roku (regularnie naprawiany w momencie postawienia sprawny) od tamtego czasu nie odpalany nawet nie otwierany i tu moje pytanie czy z tego poldka jeszcze coś będzie ? co zrobić przed 1 odpaleniem i czy w ogóle jeszcze jest sens go odpalać ?
spalcio
Nowicjusz

Miejscowość: Ruda Śląska

15 Cze 2011, 10:04

wymienić paliwo,olej w silniku,akumulator naładowac,może zmienić świece jak nie będzie chciał za którymś razem odpalic i liczyć się z tym że za pierwszym razem nie odpali za h..a.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

15 Cze 2011, 10:07

trzeba wymienić paliwo czy wystarczy dolać żeby się zmieszało ?

a i słowo wacek w takiej formie jak ty przedstawiłeś pisze się przez ch.. :D ;P

polata jeszcze ten poldek parę kilometrów jak myślisz ;)?

Zapomniałem dodać że ten polonez jest w gazie i nie wiem czy po rozgrzaniu włączać gaz czy lepiej już tego nie używać jak stoi tyle czasu ?
spalcio
Nowicjusz

15 Cze 2011, 14:19

Poldek da radę.Posprawdzaj wszystkie płyny. Oglądnij czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu.Dobrze naładuj lub załóż dobry akumulator i odpalaj na początku na benzynie. Możesz dolać paliwa i sprawdzić świece.Jak odpali i wszystko będzie ok wymienisz oleje,płyn i będziesz śmigał.
kant95
Zaawansowany