Polonez GLI na zimnym pali na ciepłym nie

16 Kwi 2012, 07:45

Witam. mam Poloneza 1.6 GLi mam z nim taki problem ze gdy silnik jest zimny to pali na dotyk a jak sie juz zagrzeje i wyłacze go i probuje od nowa zaplic to nie ma siły mozna cały akumulator wyładowac auto kreci a i tak nie odpali. trzeba czekac az silnik ostygnie i wtedy bez problemu odpala. układ wtryskowy jednopunktowy Boscha. Sciągnałem filtr powietrza i obserwowałem wtrysk i wyglada to tak jakby na ciepłym silniku przy probie odpalenia wogóle nie dawał dawki rozruchowej na przepustnicę..dopiero jak strzykawka wstrzyknąłem mu paliwo to odpalił i dziwne bo chodził wiec wtrysk musiał zacząc pracowac i podawac benzynę.. Tylko teraz pytanie czemu czemu wtrysk nie podaje paliwa przy rozruchu na ciepłym silniku? Czy moze to byc wina np. uszkodzonego czujnkia temperatury który znajduje sie obok wtrysku i mierzy temp, zasysanego powietrza do kolektora sacego? wiem ze jeszcze z tym związany jest moduł zapłonowy , czujnki połozenia wału i czujnik cieczy chłądzącej no ale skoro auto odpala jak ja mu wstrzykne benzyne i potem pracuje to te rzeczy chybha sa dobre?? Co o tym myslicie ??? Pozdro
garwen1
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 1985
Auto: Polonez
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
      Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
      Co czeka branżę warsztatową w 2023 roku?
      Najnowsze dane wskazują, że w 2022 roku w Polsce zarejestrowano niemal 383 tysiące nowych aut osobowych oraz ponad 700 tysięcy samochodów używanych importowanych z zagranicy. Mniejsza dostępność nowych pojazdów, ...