Polonez - najczęstsze usterki

03 Lut 2013, 22:43

Witam,

Jestem szczęśliwym posiadaczem poldka atu plusa 1.6 gsi. Planuję wraz z kumplami pojechać do berlina na kilka dni i tu pojawia się moje pytanie, co w poldku psuje się najczęściej, na co być gotowym? Dodam, że auto pomimo iż ma 13 lat ma zaledwie 34tyś km przebiegu. Bardzo proszę o pomoc.
Juro
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Polonez
Silnik: 1.6 GSi
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

04 Lut 2013, 14:00

Ja miałem kilka Polonezów ( od tego z prostokątnymi światłami i bez bocznej tylnej szybki, czyli tzw styl Borewicza ) do Atu Plus-a. I muszę powiedzieć, że w tym aucie to tak naprawdę nic się nie psuło. Jedynym mankamentem Plusów była stacyjka, w której wypalały się styki. Ale to akut\rat żaden problem, bo jak mi się tak stało w czasie podróży, to odpalałem na kabelki :) .
W tych samochodach to nadwozie zgniło, a silnik był jeszcze całkiem ok.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

01 Mar 2013, 23:37

Też coś dodam,szybka korozja układu wydechowego spowodowana LPG,zapiekające się hamulce przednie
seba002
Początkujący
 
Posty: 157
Prawo jazdy: 07 01 2007
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Alfa Romeo 147
Silnik: TS 1.6 105KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

12 Kwi 2013, 12:10

@Juro, jak wycieczka? :naughty: Może kiedyś się zalogujesz i zdasz relację :wink:.
Mieliśmy w rodzinie 3 polonezy, a nie pamiętam żadnych usterek. Jedyne co prędzej czy później się pojawiało to korozja nadwozia.
rafaello80
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 10 05 2005
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: FSO Polonez Caro
Silnik: 1.6 GSi 84 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Powrót w korku
    Na powrót z wakacji lepiej wybierać czas, gdy natężenie ruchu jest jak najmniejsze. Niekiedy się to nie udaje i wtedy czeka nas stanie w korku. W takiej sytuacji kierowca powinien zachować spokój, stosować się ...
    R5 Turbo 3E - auto stworzone do driftu
    R5 Turbo 3E łączy w sobie ultratechniczny design i wybujałe formy z licznymi odniesieniami do sportu samochodowego oraz do świata gier wideo. Takie połączenie przenosi showcar w sferę nowoczesności i technologii na pograniczu ...