Draakul - myślę,że podszedłes bardzo emocjonalnie do tego postu
.Jeździłeś wogóle Plusem?
Piszesz,że w kurtce zimowej nie prowadzi się samochodu - nie o to mi chodziło akurat
.Chodziło mi o to,ile w tym aucie jest miejsca.Jeżeli na przednich fotelach usiądzie dwoje ludzi w kurtkach zimowych,które jak wiadomo są duże objętościowo,to siedzi się całkiem wygodnie i luźno.A co do twojej odpowiedzi na ten temat - tak w sumie dlaczego należy tą kurtkę zdjąc?Jeżeli jadę do szkoły z dzieckiem przy np. -10 stopni,do szkoły jest około 5 km,tak więc ruszając w samochodzie jest jeszcze zimno,to niby w czym mam siedzieć?Mam się przebrać w jakąś lzejszą kurtkę?Troszkę chyba bez sensu to napisałeś...Rozumiem,jakbym w takiej grubej kurtce wsiadł do maluszka,CC lub czegoś podobnego - tam taka kurtka to ograniczałaby moje ruchy...Ale w Polonezie?Właśnie chodzi o tą ilość miejsca z przodu.
Z tym mostem to się zgodze tylko pod względem wycia w większości modeli.Ale żeby zdarzały się jego awarie?Jedynie co to kiedyś były problemy ze skrzynią biegów i wałem napędowym w Polonezach z silnikiem1,9.Tam moc silnika była faktycznie niedostosowana do tych elementów no i jeszcze drgania dochodziły.Ale mnie raczej chodzi o Poloneza Plusa,a tu są tylko silniki benzynowe 1,6 o mocy 62kW,co daje 84KM i w tych modelach z tylnym mostem nie było zadnych problemów.
Piszesz o fatalnych hamulcach - w modelach Plus są hamulce Lucas,które spisują się bardzo dobrze.Słaby silnik?Hmm,no cóż.Może racja.Ale po co mocniejszy w rodzinnym samochodzie?A te 84 KM,to w sam raz chyba.Przeciez tym samochodem nie jedzie sie na rajd lub wyścigi.No a z tym wyprzedxzaniem tira,to naprawdę przegiąłes - każdym samochodem o podobnej masie(czyli prawie wszystkie osobowe),przy tej prędkości,to strach tira wyprzedzać...Ale przy prędkości 100 km/h auto wcale źle nie jedzie...A może jechać bez większych problemów o wiele więcej.No i gdzie tiry mogą jechać 100 km/h?I po co takiego przy tej prędkości wyprzedzac?Przeciez jadąc 90 tez dojadę na miejsce.Po co mam gnać 150km/h?Zgodzę się natomiast z tym,że podczas jazdy w środku jest niestety głośno - słabe wyciszenie silnika
.Co do jazdy po zakrętach - nie zauwazyłem,żeby były z tym jakieś problemy.Autko bardzo dobrze trzyma się drogi.Co do kontroli oświetlenia zewnetrznego - wiem,że to można zrobić - ale po co,skoro można kupić samochód już z zamontowanym tym systemem kontroli?Nie chcę kupić samochodu,w którym mam coś robic.Chcę kupić po to,żeby nim jeździć.
Co do blach - Plusy już nie rdzewieją tak jak poprzednie modele.Trzymają się bardzo dobrze.
Co do awaryjności tego pojazdu,to dodam tylko jeszcze tyle,że na naszym forum chyba jeszcze nie było jakieś powaznego przypadku awarii tego samochodu...Na warsztatch tez jest on rzadkością..
Ale bardzo prosze o nastepne opinie na temat Poloneza Plusa no i czy się zagadzacie z tym co napisałem.No i jaki inny samochód ma takie udogodniena jak Polonez Plus - chodzi o wyposażenie,rocznik i cenę.Polonezy nie sa już produkowane od 7 lat,tak więc ostatni model jaki można kupić,to 7 letni.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...