10 Maj 2010, 20:05
Polski dealer Toyoty został wyróżniony najwyższą europejską nagrodą satysfakcji klientów "Ichiban", którą wręczono mu podczas ceremonii, zorganizowanej wczoraj wieczorem w Le Rendez-Vous, salonie Toyoty na Polach Elizejskich w Paryżu.
Nagrodę, przyznaną za wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie sprzedaży i obsługi posprzedażnej, odebrał Michał Goli, prezes zarządu Toyota Katowice – M.G. Centrum Sp. z o. o. z rąk Tadashi Arashimy, dyrektora generalnego i prezesa TME.
Zwycięzców wyłoniono spośród około 2600 europejskich dealerów w oparciu o długookresową, bieżącą ocenę wyników, prowadzoną w ramach standardowych procedur firmy. Przy ocenie wzięto pod uwagę szereg kryteriów, w efekcie czego prestiżowe europejskie wyróżnienie Toyoty przyznano 41 dealerom.
Przemawiając podczas ceremonii wręczenia nagród, Tadashi Arashima, dyrektor generalny i prezes TME powiedział: „Przede wszystkim klient – to fundamentalne założenie filozofii Toyoty. Każdy członek naszego europejskiego zespołu stara się zawsze osiągać najlepsze wyniki, a nasi dealerzy szczególnie wiele uwagi i pracy wkładają w zapewnienie maksimum zadowolenia klientów. Dziś nagradzamy najlepszych z najlepszych, tych, dla których zadowolenie klientów stanowi nieodłączną część ich codziennego dążenia do doskonałości.’
"Ichiban" to japońskie określenie wywodzące się ze słów „Okyakusama Ichiban” znaczących „Po pierwsze – klient”; „Ichiban” znaczy „pierwszy” lub „numer jeden”. Od chwili wręczenia przez TME po raz pierwszy corocznych nagród Ichiban w roku 2006, wskaźnik zadowolenia klientów z pracy sprzedawców Toyoty wzrósł o 19% w dziedzinie sprzedaży i o 13% w dziedzinie obsługi posprzedażnej.
Pozdrawiam,
Artek