Pomoc w ocenie ogłoszeń - pierwsze auto

05 Wrz 2017, 22:02

Witam, proszę o pomoc w sprawdzeniu ogłoszeń, które warto wybrać do jakichkolwiek oględzin. Jestem laikiem okolice warszawy, prawdopodobnie skorzystam z aso. Benzyna 10-12k. Brak zniżek.

1. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
2. [link do oferty na Olx wygasł]
3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
4. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
5. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
6. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
7. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
8. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
9. [link do oferty na Allegro wygasł]
10. [link do oferty na Allegro wygasł]
11. [link do oferty na Allegro wygasł]
12. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
13. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
14. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
15. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
16. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
17. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
18. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
19. [link do oferty na Allegro wygasł]
20. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
21. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
22. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
23. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
24.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
25.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
rezzien
Nowicjusz

Auto: brak

05 Wrz 2017, 23:01

Weź A3 od prywatnego wlasciciela, zamiat do ASO to skorzystaj z jakiegoś motodoradcy, pare nietrafionych wizyt w aso i bedziesz szukal fury za 8-10k :twisted:
fate
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: krs/wwa
Prawo jazdy: 0- 0-2007
Przebieg/rok: 13tys. km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna

06 Wrz 2017, 15:47

Wybierz max 10 ofert i wtedy coś doradzimy bo wątpie żeby komuś się chciało przeglądać te wszystkie ogłoszenia..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk