REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Manted napisał(a):Jedyny minus to dwumas i rozrząd do wymiany w przyszłym roku.
Tak! Mowa jest o częściach oryginalnych! Przy tym co jest na rynku zakładamy mniej więcej 80-100tys dla bezpieczeństwaTrevor napisał(a):bo interwał wymiany to 180 tys km wg producenta.
szybki napisał(a):Jedyny minus to dwumas i rozrząd do wymiany w przyszłym roku. Wstępnie zakładam że są to okolice 5k Chcąc nowoczesnego diesla przyjmij inny rodzaj myślenia co do kwot serwisu i napraw i tu akurat 5k.nie jest czymś nadzwyczajnym a już nie wspomnę że wymieniłeś zwykła eksploatację.
Trevor napisał(a):Mówimy o golfie 2,0 tdi?
A ktoś diagnozował sprzęgło/dwumas? Skąd wiadomo że jest do wymiany?
https://www.auto-swiat.pl/porady/kolo-dwumasowe-objawy-zuzycia-wymiana/evc9wycW autach, których kierowcy nie obciążają układu napędowego, a mechanizmy skrzyni biegów nie wykazują uszkodzeń, dwumasowe koło zamachowe potrafi wytrzymać przebiegi dochodzące do 200 tysięcy kilometrów
Kao napisał(a):Tak! Mowa jest o częściach oryginalnych! Przy tym co jest na rynku zakładamy mniej więcej 80-100tys dla bezpieczeństwa
Niby tak chociaż nie wiem czy przy takim przebiegu warto trzymać się kurczowo aż tak tego okresu skoro ledwo 40 tys przejechane zostało na tym rozrządzie.Manted napisał(a):zrobiony został w 2018r. i przejechanych zostało 36k km. Wnioskuję, że w roku 2023 powinien zostać najpóźniej wymieniony bo osiągnie wiek 5-ciu lat, tak przynajmniej pamiętam, że jest.
Trevor napisał(a):czyli zakładamy że coś co jest sprawne za chwilę wysiądzie tak?
No to można do tego dodać turbosprężarkę, świece żarowe, akumulator opony, masę czujników, części elektryczne itd
Trevor napisał(a):Niby tak chociaż nie wiem czy przy takim przebiegu warto trzymać się kurczowo aż tak tego okresu skoro ledwo 40 tys przejechane zostało na tym rozrządzie.