Pomoc w wyborze samochodu

20 Lis 2017, 13:44

Witam wszystkich forumowiczów.

Przymierzam się do zakupu auta na początek roku 2018
Cena - 20 000 - 25 000
Marka - obojętnie
cechy:
Zależy mi na aucie, które sprawdza się dobrze w mieście i w trasie, nie pali zbyt wiele, raczej ekonomiczna jazda (może być nawet gaz), nie jestem przekonany co do diesla, aczkolwiek nie wykluczam takiej opcji. Jeżeli chodzi o to czy suv, czy kombi czy coupe, to tu jestem elastyczny, nie mam wymarzonego rodzaju auta. Głównym punktem jest ekonomiczne utrzymanie tego auta, ale też bez przesady, liczę się z pewnymi kosztami.
Nie znam się specjalnie na autach, więc bardzo przydałaby mi się wasza pomoc, jeżeli ktoś byłby tak miły i wytypował mi kilka aut, które by mogły się sprawdzić i odpowiadały wymogom, będę niezmiernie wdzięczny.
jyffy
Obserwowany

Prawo jazdy: 17 02 2011
Auto: nie mam

20 Lis 2017, 18:07

Astra h, accord vii, focus 2, s40, laguna 3, bravo, punto evo, civic viii

jyffy napisał(a):nie jestem przekonany co do diesla, aczkolwiek nie wykluczam takiej opcji

To, czy taki silnik ma sens zależy od tego jak dużo jeździsz (i w jaki sposób)
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

20 Lis 2017, 18:44

To, czy taki silnik ma sens zależy od tego jak dużo jeździsz (i w jaki sposób)

ile jeżdże to nie wiem, bo nie mam auta teraz, ale przewiduje ze nie będę bardzo dużo jeździł, a w jaki sposób, pewnie trochę przycisnę czasem, ale też bez jakichś szaleństw. I dziękuję, za te polecone wyżej auta
jyffy
Obserwowany

Prawo jazdy: 17 02 2011
Auto: nie mam

20 Lis 2017, 23:05

Mitsubishi Lancer, KIA Ceed, Toyota Corolla, Chevrolet Cruze i mamy już całe otomoto :mrgreen:
fate
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: krs/wwa
Prawo jazdy: 0- 0-2007
Przebieg/rok: 13tys. km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?