Pomoc w zakupie auta [6 tyś]

05 Sty 2020, 12:51

Cześć,

z racji tego, iż czeka mnie zakup auta w tym roku potrzebuję Waszej pomocy i porady. Aktualnie jeżdżę Golfem IV (1.4 benzyna :? ) - lepiej nie komentować, powiedzmy, że dostałem w spadku. Auto niedługo wyzionie ducha i nie chcę już w niego więcej inwestować.

Stąd moje poszukiwania, bo to taka tykająca bomba. Budżet jaki chcę przeznaczyć to 6000 zł, który można lekko naciągnąć. Samochodem głównie przemieszczam się po mieście oraz przynajmniej 8 razy w miesiącu robię trasy po ponad 100km. Szczerze mówiąc rozważałem opcję w gazie. Głównie celuję w grupę VAG'a z racji kosztów - jestem studentem i na razie wolę mieć ekonomiczne auto. Nie ukrywam, że chociaż raz w roku chciałbym się wybrać autem np. nad morze.

Przeszukiwałem forum, naprawdę wiele się naczytałem na temat silników, jakichś napraw itp. jednak nie do końca jestem pewien w co tutaj celować. Jedyny typ auta jakiego bym nie chciał to kombi i silnik typu 1.4 z jakim walczę obecnie. Z reguły przemieszczam się sam i nie jest potrzebne mi tak duże auto - sedan jak najbardziej wchodzi w grę. No i chociaż, aby była klima - nie wymagam cudów na kiju. Auto nie musi być idealne z wyglądu, mogą być rysy, obtarcia itp.

Region jaki mnie interesuje to całe woj. kujawsko-pomorskie, jeżeli udałoby się znaleźć coś konkretnego w województwach obok to jak najbardziej jestem za.
frzadju
Nowicjusz

05 Sty 2020, 14:49

frzadju napisał(a):Głównie celuję w grupę VAG'a z racji kosztów - jestem studentem i na razie wolę mieć ekonomiczne auto
Myślisz że celowanie w grupę VAG przy takim budżecie to będzie ekonomiczne rozwiązanie? Grubo bym się nad tym na twoim miejscu zastanowił :D Jest tyle innych marek które w tym budżecie będą tańsze w utrzymaniu i nawet lepiej mogą się sprawować, kwestia odpowiedniego wyboru.