Pomoc w zakupie sprzętu!

31 Maj 2008, 23:57

Witam wszystkich forumowiczów!aczal
Mam kilka pytań ponieważ na sprzęcie car audio nie znam się zbyt dobrze.
Po starszym bracie :mrgreen: odziedziczyłem część sprzętu grającego do samochodu.
Jednak brakuje kilku ważnych części.
Może od początku wszystko chcę umieścić w samochodzie marki (proszę się nie śmiać "lepszy rydz niż nic") Daewoo Nubira (2002).
Co do sprzętu to:

1 TUBA BASOWO MAGNATA POWER BULL 2500 max power 400 wat

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

2. Wzmachol SOUNDWAWE 150W x 2CH

3. Radio do wyboru: Sony CDX-MP40 lub PANASONIC CQ-C1323NW
[link do oferty na Allegro wygasł]

[glow=red]4. Głośniki basowe[/glow]

Potrzebuje wszystkiego co będzie potrzebne do podłączenia tego skromnego zestawu (kable, kostki, bezpieczniki) + ewentualnie jeśli to potrzebne dodatkowe głośniki wysoko tonowe tak aby oprócz BASU słychać było inne dźwięki.
Osobiście nie będę tego podłączał, wszystko zostanie zawiezione do serwisu car-audio (chce troszeczkę zaoszczędzić na częściach)
Mile widziane linki allegro do poszczególnych części.
P.S. Proszę doradzić które radio zostawić (oba są w moim posiadaniu nie wiem które tylko wstawić)
Z góry dziękuje za odpowiedź i chęć wysłuchania. Pozdrawiam Jaca :twisted:
Jaca997
Nowicjusz

05 Cze 2008, 12:32

Jak zamierzasz to podłączyć w firmie zajmującej sie montażem car-audio to nie musisz nic kupować oni maja wszystko co będzie potrzebne do podłączenia tego co masz.

Co do radia to firma sony zapewne lepiej wypada w rankingu niż panasonic, ale to wszystko zależy od modeli radia.

Sprawdź jakie funkcje posiada dany model i na tej podstawie wybierz.

Z tego co widzę to w punkcie Głośnik Basowy znajduje sie głosnik zawierający całe pasmo czyli tonu wysokie średnie i niskie.

Mozesz zrobić zatem coś takiego te głośniki które są w pozycji głośnik basowy wstaw z tyłu w drzwi dokup średnie i wysokie tony na przód najlepiej oddzielnie, subwoofer do bagażnika.
maxidig