Pomoc w zamianie pojazdów

05 Paź 2011, 21:49

Witam, mam dość pewnie nie typową sytuację, ponieważ wymieniam się z gościem Skuter za Samochód, ja mu daję skuter a on mi samochód. jesteśmy w dwóch różnych powiatach. Moja mama jest właścicielką a ja współwłaścicielem, po zamianie ja chciałbym zostać prawnym właścicielem samochodu. Nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Przeszukałem już trochę internet i nic nie znalazłem, proszę o szybką odpowiedź.
Dziękuję i Pozdrawiam
Joachim
Obserwowany

06 Paź 2011, 06:27

nie typowa sytuacja?ja telefon zamieniałem na samochód.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

06 Paź 2011, 13:35

chodziło mi o to ja zrobić ze mnie (współwłaściciel) na właściciela nabytego pojazdu a właściciela (moja mama) "usunąć" z tej pozycji.
Joachim
Obserwowany

06 Paź 2011, 14:00

napisać umowę między tobą a mamą a potem z tym i z dowodem mamy (i pisemnym upoważnieniem) do WK gdzie składasz podanie o zmianę właściciela w DR
potem tylko zmiana umowy OC i prawdopodobnie dopłata do polisy i już masz auto "dla siebie"
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

06 Paź 2011, 18:05

Joachim napisał(a): Nie mam pojęcia jak się za to zabrać

Proste jak drut......kolczasty... :!: :!: :wink: .W umowie k/s wpisujesz siebie jako własciciela a"starszą"jako współwłasciciela i to wszystko...
Joachim napisał(a):chodziło mi o to ja zrobić ze mnie (współwłaściciel) na właściciela nabytego pojazdu a właściciela (moja mama) "usunąć" z tej pozycji.

Napisz w końcu czy Ty juz ten samochód kupiłeś czy masz zamiar kupic... :?: :?: :?: