Pomocy!!! nie odpala :(

18 Lip 2015, 11:27

serdecznie witam i zapraszam do rozwiązania mojego problemu.

Opis:
Więc tak się zaczęło. przyjechałem do rodziny na urlop.
Dwa tygodnie zleciały i po urlopie. Wsiadam do autka i jak ko bywa chcę go odpalić a tu kicha. Akumulator się rozładował do zera nawet wskaźniki na desce rozdzielczej się nie zaświeciły tylko ledwie co mrugnęły.
Wiec normalną rzeczą było by go podłączyć do prostownika i tak też zrobiłem i oto efekty, na filmiku:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Pomoc mile widziana :)
Ostatnio edytowany przez ddejvid3 19 Lip 2015, 12:55, edytowano w sumie 2 razy
ddejvid3
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 30 12 1992
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: volkswagen Polo IV
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

18 Lip 2015, 11:33

Jak dla mnie, to pompa paliwa może nie dawać odpowiedniej dawki paliwa :/
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

18 Lip 2015, 11:38

lub cewka/moduł i nierówno będzie pracować , hmm lecz jeśli nawet cewka czy moduł nw jak w tym modelu jest by padła to powinien zapalić i nierówno pracować np na 2 gary
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

18 Lip 2015, 14:13

Pragnę dodać, iż rozładowanie akumulatora tak namieszało w moim autku!
ddejvid3
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 30 12 1992
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: volkswagen Polo IV
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

18 Lip 2015, 17:15

A co to za wężyk lub coś w tym rodzaju dynda między silnikiem a skrzynką akumulatora ? Widać na filmie. Nic Ci tam się nie rozłączyło przez przypadek. Poza tym to jest ta pie.....na trzy cylindrówka gdzie łatwo może przeskoczyć łańcuch rozrządu.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4944
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

18 Lip 2015, 19:54

To idzie do obudowy z filtrem. Kiedyś coś przy nim robiłem i mimo wszystko chodził (w takiej pozycji, bez tej osłony. Jak teraz na filmiku)
ddejvid3
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 30 12 1992
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: volkswagen Polo IV
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Przełomowe innowacje Toyoty, o których nie wiedzieliście
    Pierwszy elektryczny SUV na świecie, pierwsze auto wyścigowe z turbo czy też pierwsze sprzęgło bez toksycznego azbestu to tylko kilka z licznych innowacji Toyoty, które zmieniły i nadal pozytywnie zmieniają świat motoryzacji. ...

18 Lip 2015, 19:55

Dodam, że po podłączeniu do komputera nie było żadnych błędów :no:
ddejvid3
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 30 12 1992
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: volkswagen Polo IV
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

25 Lip 2015, 08:17

Przyczyną takiej pracy były 2 rzeczy:
-cewki (2 sztuki 1 i 3)
-i rozrząd (co zdziwiło mnie i mechanika)

ZAMYKAM TEMAT!!!
ddejvid3
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 30 12 1992
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: volkswagen Polo IV
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

26 Lip 2015, 11:49

czyli miałem racje z cewkami :)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992